Sorrie mensen, dat ik zolang niks heb laten horen. Maar ons secretariaat heeft ze niet meer, die zijn uitverkocht. En degene die ze besteld heeft heb ik nog steeds niet gezien, dus navragen waar hij ze vandaan heeft, heb ik nog niet gedaan.
Alsof je het over de duivel hebt. Ik verstuur mijn reactie en daar gaat de bel. Mijn exemplaar is er
Ik ben meteen gaan passen en heb wat foto`s gemaakt. In dit mapje past dus precies je paardenpaspoort (+ eventueel nog wat losse papieren). Het is afsluitbaar en voorzien van gaatjes aan de zijkant. Deze kun je er eventueel (als je erg precies bent) eraf knippen, of je kunt je paspoort op deze manier in een klein multomapje steken. Wat ik zelf erg handig vind.
Hieronder 2 foto`s.
Het mapje leeg op een wit velletje:
Het mapje met het paardenpaspoort erin: (lijkt een bobbeltje aan de zijkant, maar dat is de flits )
Mochten jullie dit net zo handig vinden als ik, kan ik even nagaan hoe of wat als ik er meerdere koop. Dan wil ik ze wel voor jullie bestellen.
Ik heb alle gegevens nog van de persoon die het destijds verkocht (werd gemaakt door Sylvana Design), maar toen ik de gegevens 3 jaar geleden doorgaf aan een vereniging in de buurt waren ze al gestopt met het maken van deze mapjes.
Ik heb er zelf 3 (en er daarnaast een stuk of 4 cadeau gegeven) en ik vind ze hartstikke handig, niet alleen voor wedstrijden ook om alle papieren en toebehoren van paarden die niet op wedstrijd gaan in te bewaren.
Ziolette, dat waren inderdaad de mapjes die ik bedoelde!!!
Heb inmiddels zo'n grote alles in 1 map besteld, via die link van marktplaats. Want had inderdaad begrepen, dat die Ziolette laat zien, niet meer gemaakt worden...
ik heb er ook zo 1 en ik heb hem 2 jaar geleden nog gekocht op de hippiade bij MR ED stand.
CarolandRuud
Geplaatst: 15-04-11 11:19
Paardenpaspoort map leder (art.no.: 81141)
* leder, heel mooi gemaakt * transparant vak voor uw paardenpaspoort * vak achterop voor uw dressuurboekje * diverse vakjes voor pasjes en creditcards * groot vak voor andere papieren * bij grote aantallen speciale prijs, eigen logo mogelijk
* kunstleder, heel mooi gemaakt * transparant vak voor uw paardenpaspoort * vak achterop voor uw dressuurboekje * diverse vakjes voor pasjes en creditcards * groot vak voor andere papieren * bij grote aantallen speciale prijs, eigen logo mogelijk