Bij ons zijn alleen bijna nooit springwedstrijden in de buurt, voor zover ik weet..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

haha 

Scum schreef:Haha hier moest ik even om lachen. Als ik naar SGW hindernissen kijk vind ik ze denk ik wel 10x enger dan gewone hindernissen. Complette picknicktafels, struiken e.d. moeten overwonnen worden. Dat in vergelijking met 2 staanders met 3 of 4 balken d'r op(maar SGW is dan ook niet zo eng als gewone hindernissen).
geef mij maar een gewone 'enge' hindernis 
Citaat:Ik vind het bovenstaande een zorgwekkende ontwikkeling en vraag me af hoe andere ruiters hierover denken. Springen is namelijk erg leuk en lang niet zo eng als veel mensen denken. Graag jullie reacties...........?
. Het was voor ons beide nieuw, ik had 1 weigering en een extra volte omdat ik voelde dat meneer als een gek wilde vertrekken naar hindernis 2
. Mijn paard kan het goed en vind het geweldig, en daardoor ben ik ermee begonnen. Als afwisseling voor hem. En wonder boven wonder, ik vind het nog leuk ook
. Vooral nu we hard vooruit gaan. Dus op naar de volgende wedstrijd !
vooral bij de paarden dan bij de pony's maar 2 en er gaan volgens mij nog een paar(en ik zelf ook nog met een andere pony)
randie schreef:brabant zijn er meer dressuurruiters dan wat anders volgens mij...

Citaat:maar bijna nergens zijn de springrubrieken zo vol als in brabant
(maargoed, denk dat er gemiddeld ook zowiezo meer paardenmensen zijn in brabant dan in andere plekken van nL)
Noukie schreef:ja klopt
en wat ik zeg idd.. een L rubriek met dik 100 starts... dat lukt in Utrecht/Zuid Holland ook echt niet hoor!
Agterberg had altijd ruim 100 starts
haha Quidou schreef:Noukie schreef:ja klopt
en wat ik zeg idd.. een L rubriek met dik 100 starts... dat lukt in Utrecht/Zuid Holland ook echt niet hoor!
jahwel hoorAgterberg had altijd ruim 100 starts
haha
)
! Ergens tegen Tilburg
!