leuke paardjes trouwens! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
leuke paardjes trouwens!

gemini is nu een paar maandjes ruin en word in feb.5.

bij ons doen alle ruinen het tegen elkaar (zelf mijn jaarling hengstje doet t
) Is goed als ze dat doen hoor
Ik zou ze zeker niet uit elkaar halen, daar doe je ze geen plezier mee, zo te zien zijn het hartstikke goede maatjes 

Deaglán schreef:Dit is heerlijk natuurlijk gedrag, het zijn gewoon wat dominantie spelletjes. Mannen onder elkaar die willen weten hoever ze elkaar kunnen bespelen en elkaar ook op hun manier afstaffen als een ander te ver gaat. Tja, dat spelen gaat bij paarden nu eenmaal met tanden en benen en niet altijd even zachtzinnig maar wel duidelijk in hun eigen taal. Lekker laten doen dus en die paar kleine wondjes gewoon laten voor wat ze zijn.
Alleen als je ziet dat de dieren echt te fanatiek of gemeen worden in hun spel en ook tussendoor geen pauzes meer nemen om gezellig bij elkaar te gaan staan (en dus achter elkaar aan blijven jagen) zou ik het een beetje in de gaten gaan houden. Maar zoals ik het hier op de filmpjes zie zou ik het lekker zo laten en de "goed bedoelde" raad van de anderen maar even naast je neerleggen.
groetjes ingrid

. De woorden zijn mss anders maar de strekking is gelijk.

Deaglán schreef:[quote="merrieveulen
ehm... enkele posts hierboven zeg ik precies hetzelfde hoor...
. De woorden zijn mss anders maar de strekking is gelijk.
Chantal22 schreef:Mijn 2 ruinen doen dit ook continu als ik ze bij elkaar zet in de bak. Als we ze in de wei zetten valt het wel mee omdat ze dan wat te doen hebben (grazen). Maar helaas kunnen wij onze ruinen niet te lang bij elkaar houden want bij ons mond dit spelen vaak wel uit in echt vechten...