Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mooi gezegd!
Citaat:Ik ben ook geinteresseerd in dit paard. Zou ook de vraagprijs willen weten. Alvast bedankt!

cissy schreef:maar je kon niet zonder je paarden en nu koop je vrolijk even een andere??? dan zat de liefde niet diep en ging het je dus alleen om het hebben van een eigen paard, sorry maar zo komt het op mij over en ik zal niet de enige zijn. (misschien had je vader dit wel voorzien?)
Maar toch veel plezier met je paardje en ik hoop voor je dat je met je ouders op kunt blijven schieten.

Citaat:Ik wil en doe er ook alles aan om mijn paarden goed te verzorgen en te houden. Mijn hart en ziel liggen bij deze paarden.
cissy schreef:Citaat:Ik wil en doe er ook alles aan om mijn paarden goed te verzorgen en te houden. Mijn hart en ziel liggen bij deze paarden.
dit heb je geplaatst op 02 januari, krap 2 weken later heb je al een ander paard, vindt je het dan gek dat ik je niet serieus neem?
Cassidy schreef:En nog een waarschuwing...ga er niet klakkeloos van uit dat de paarden er lang gaan zijn. Als je vader echt kwaad wil, kan hij ze zo verkopen, ook zonder jou in te lichten. En dan ben je ze echt kwijt.
De bokkers mogen gerust zaken vragen, en als zij dat wil verduidelijken, geen probleem, maar het moet niet