Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ze zijn wel goed trouwens want voelde gelukkig niet veel van de balk 
En ik heb nog nooit iets van dat ding gemerkt, dus waarom niet?!
In het begin wel wennen met het op en af stappen

(misschien met het zadelmak maken ofzo
) 
Perla schreef:volgens mij is het WEL toegestaan om je proef met een BP te rijden
HappyLove schreef:ik rijd er ook niet mee,als je valt op je hoofd is er veel kans dat je je nek breekt.

Ik heb er verder geen last en hinder van, Alleen even met aantrekken dan is hij nog heel stug
En ik weet niet of het werkt!!
ik ben heel blij dat ik erheen heb! en je raakt eraan gewend hoor , het zit mij niet meer in de weg
Citaat:Ik rij er niet mee! Want vind het een beetje duur en staat niet zo mooi En ik weet niet of het werkt!!
. 80 euro is niet zo duur als je gaat uitrekenen wat het kost om de rest van je leven in een rolstoel te zitten, incl dokter bezoekjes
. Het staat niet zo mooi.. Heb jij dan ook geen cap op?
.Citaat:Ik rijd er niet mee. Weet niet waar het nuttig voor is..
Als je gewoon dressuur rijd, hoe groot is de kans dan dat je op je ribben valt? Bovendien heb ik ook een keer gehoord dat je sneller je arm breek als je met zo'n ding valt.
. En wat kan er gebeuren als je flink op je ribben valt, die door boren zo je longen hoor
. Even vanuit doem senario's gedacht.
. Anoniem schreef:Ik rijd er niet mee. Weet niet waar het nuttig voor is..
Als je gewoon dressuur rijd, hoe groot is de kans dan dat je op je ribben valt? Bovendien heb ik ook een keer gehoord dat je sneller je arm breek als je met zo'n ding valt.
Ook met dressuur, dresuur wil niet zeggen dat je paard niet er vantussen kan gaan
Sizzy schreef:Ja vooral met afstappen, ik moet me echt soort van afzetten anders heb ik die protector tegen m'n kin zitten

Ook met springwedstrijden mét bp. Alleen niet met dressuurwedstrijden. Daar vertouw ik het paard toch genoeg.