Hoeveel is dit paard waard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Hoeveel is dit paard waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:12

Ik zou er maximaal 800 euro voor geven. Inclusief alles.

1) Vind ik het niet redelijk om dezelfde prijs ervoor te willen hebben.
2) Is het een redelijk oud paard, hij zal geen 10 jaar meer mee gaan als rijpaard.
3) Hij mankeert nogal wat

Ik denk zelfs dat ik 800 wat veel vind... Maar als ik jou was zou ik voor een jonger gezond paardje gaan. Je eerste paard moet perfect zijn. Dat is ook de reden dat ik 1 merrie heb laten staan terwijl ik haar super stoer vond, en dat ik van een ander een van haar paarden nieteens mocht kopen...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:37

Maximaal 800,- euro en zelfs dat vind ik al aan de prijs.
Overigens betaal je bij een verzekering wel 800,- met de mededeling dat dit de slachtwaarde is.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:20

Ik zou er maximaal 400,- voor geven. Ik vind dat dit paard bijna niks waard is, tja de slachtprijs. Ik zou dit paard niet kopen voor de prijs die de eigenaar er voor wil hebben, ook niet als ik rekening houd met de emotionele waarde die je met dit paard hebt. Je krijgt veel kosten aangezien het paard een aantal dingen mankeert, het paard is best oud en gaat waarschijnlijk niet al te lang meer mee. Voor de prijs die de eigenaar er voor vraagt kun je een leuk (gezond) ander paard kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:09

Op RPA staat een taxatie-topic overzicht, je kan daar je verzoek plaatsen Lachen

Hier een slotje.