Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Ik kreeg vandaag al 15,-, wat een meevaller
Fitzroy schreef:Nope, reistijd telt niet mee voor het bepalen van dagdelen en ook de tijd die je er van tevoren bent of na afloop tot na de prijsuitreiking niet.
Tenminste, ik heb dat nog nooit gedaan. Dan kan ik standaard wel 2 dagdelen vragen, want daar zit je zo aan met reistijd en wachten erbij.
fresco schreef:Fitzroy schreef:Nope, reistijd telt niet mee voor het bepalen van dagdelen en ook de tijd die je er van tevoren bent of na afloop tot na de prijsuitreiking niet.
Tenminste, ik heb dat nog nooit gedaan. Dan kan ik standaard wel 2 dagdelen vragen, want daar zit je zo aan met reistijd en wachten erbij.
Mooi, dan had ik het toch goed!![]()
meisje333 schreef:Ik heb ook een keer een jury gehad die zei toen ik vroeg hoeveel km ze had gereden doodleuk: o geef mij maar 50 euro, en dit terwijl ze maar max. 20 km had gereden!!
niets gezegd maar minder in de enveloppe gestopt en haar vriendelijk bedankt voor haar diensten, heb haar nooit meer gebeld Fitzroy schreef:Maar als secretariaat (of bestuur) hoef je ook geen cursus te volgen die je ook weer moet betalen
voor de rest komt het jureren dus ook gewoon neer op vrijwilligers werk.