Mijn eigen instructrice en instructeur ook.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

polly2 schreef:Bij de Orun eerste fase moest je altijd gekleed gaan in rijbroek en rijlaarzen. Het was een koude winter toen ik de cursus deed en je stond uren in de bak, ook naar anderen te kijken, dus ik heb kou geleden in mij rijlaarzen, niet normaal. Bij het examen moest je tijdens het geven van de instructie ook je cap op hebben. Dat vond ik helemaal idioot! Dat is toch niet de dagelijkse praktijk. Kijk...dat ze zeggen dat je juist schoeisel aan moet hebben of in ieder geval bij de hand moet hebben en je cap ook, zodat je eens een keer op een paard van je cursist kunt stappen..okay...dat standpunt kan ik begrijpen. Maar met de cap op je kop lesgeven....ik vond het idioot.
Als ik zelf les geef draag ik correcte rijkleding. Dit kunnen rijlaarzen zijn, maar ook mijn rijschoenen en dan liggen mijn lederen chaps ergens in de buurt. Ik stap vrijwel nooit op een paard van een cursist...maar als het een keertje handig is, dan heb ik alles voor de veiligheid bij de hand. Bovendien is het bij ons op school de afspraak om zo gekleed je lessen te geven. We eisen van onze leerlingen ook dat ze correct gekleed naar de lessen komen, dus dien je zelf het goede voorbeeld te geven, vind ik.

)
) 

haha anders bevries ik (we hebben geen binnenbak waar ik les geef)