Wel zitten m'n broeken na het wassen altijd wat strakker maar dat loopt wel uit idd.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Roelke_ schreef:Mijn moeder wast ze binnenstebuiten op 30 graden. Mijn eurostar was toen ik hem kocht net wat te lang, nu is ie perfect. Is dus wat gekrompen na een paar keer wassen.
Wel zitten m'n broeken na het wassen altijd wat strakker maar dat loopt wel uit idd.
Sommige broeken zitten echt keivervelend na het wassen, maar dat verschilt per broek bij mij?
MiiRowiej schreef:hooi![]()
ik heb net nieuwe rijbroeken gekocht .. een paar weken gelden ,, maar ik heb nou al het gevoel alsof ze te klein zijn.. ?? ik denk dat het komt door de manier waarop ze gewassen wordn door mijn mam .. dus uhm.. hoe wassen jullie jje rij broeken .. en krimpen die ook zo snel??
groetjes

.

lindsey schreef:Gewoon in de wasmachine op 40 graden.
Droogtrommel heb ik niet.
Bij mij is nog nooit een rijbroek gekrompen door het wassen zowel de syntetische als de katoenen niet.
Als ze net uit de was komen zitten ze wel ietsje strakker dan dat je ze een dag eerder ook gedragen hebt.
Weet je zeker dat je niet gewoon ietsje te veel gesnoept hebt de laatste tijd. Dan lijken broeken ook gekrompen te zijn.
pffhaha !