cavallo rijlaars

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

krumel

Re: cavallo rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:31

die prijs klopt wel, de cavallo piaffe kost indd minstens 500 euro, maar dit is gewoon hetzelfde model maar dan in rundleer, en die kost wél 275 euro.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 15:53

ik heb voor de cavallo winner gekozen, omdat ik inderdaad niet de gok wilde nemen om eht via internet te bestellen. en ik heb nu ook rundleer, dus ik ben erg tevreden! had ook nog eens 20 % korting, dus ze zijn 15 euro duurder dan coiting!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:23

oh, dat scheelt wel ja Lachen in principe heb je nu volgens mij dus ong dezelfde laars, maar dan met een minder hoge dressuurboog. Veel plezier ermee!

moody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:37

Je kan de Cavallo Junior proberen, die rekt in de schacht mee. Bij MJL en Scheltinga kan je ze halen volgens mij.

Goretjes Vork

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 20:45

ga alsjeblieft naar een ruitersportzaak om hem aan te laten meten, zodat hij gewoon de goede maten heeft!
dit is een hele nauwkeurige klus dus waag je er zelf niet aan.

verder is de laars in princiepe bij iedere cavallo dealer te krijgen, (meestal wel op bestelling, er zijn maar weinig zaken waar ze alle maten op voorraad hebben)

verder kan ik je aanraden om de 1e te nemen. de 2e is namelijk met een coating en blijft minder lang mooi als de rundlederen.

overigens heeft pertri ook mooie modellen met een hoge boog, met name de petri anky 6 cm boog ook rond de zelfde prijs. kwaliteit is ongeveer hetzelfde.