staarten schoon houden in de winter?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: staarten schoon houden in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:50

elinax21 schreef:
van equi shine worden de staart en manen idd dunner, het breekt alles af. ik doe er zelf af en toe cowboy magic in. werkt heel lang en ruikt nog lekker ook Haha! en idd stuk van de staart af...vind dat nog wel leuk lijken ook..

ik gebruik al heel lang equi shine Bloos en er breekt niks af bij mijn paardjes... misschien verschillend per paard? net als bij de mens dat de 1 het super spul vind voor hun haar en de ander het 3 keer niks vind...

maar dat cowboy magic spul werkt wel erg lang naar mijn idee... worden de haren daar ook zoow eng glad van? want dat vind ik het enige nadeel van alle anti-klits die ik heb gehad...ik vind het haar dan echt naar aanvoelen Ach gut of ben ik de enige? Bloos

bijoekimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:59

Ik heb een zwarte en witte staart. De zwarte zit altijd onder de stront en de witte wordt heel erg geel.
Ik spuit er anti klit in en borstel ze uit met zo'n hondeborstel met ijzeren pennetjes. Ziet het er echt niet meer uit dan was ik ze gewoon.
Ik knip ze ook een klein stukje maar dat is maar heel weinig hoor.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:25

van de cowboymagic krijg je juist geen vieze gladde manen! wat met equi shine dan weer wel het geval is.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:48

Gewoon anti-klit Lachen
Ik heb het geluk dat m'n pony een zwarte staart heeft.