Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

beetje bang/stressie zijn ze er toch wel voor.. marfiek schreef:Durf je dat wel aan Sedasan gel? hoorde dat dit 6mnd in het bloed blijft zitten en als je dan op wedstrijd getest wordt ben je wel de *** Valentina is verhuisd naar een andere stal sinds sjanuari dus haar eerste oud&nieuw op de nieuwe stal.. ze heeft al24 jaar ervaring met vuurwerkbeetje bang/stressie zijn ze er toch wel voor..
En dan rijden we om een half 1, 1 uur nog even heen om te kijken of alles nog goed gaat. Misschien dat de jongste het wel eng vind, maar die andere 2 hebben het ondertussen al zo vaak meegemaakt... Tulandro schreef:marfiek schreef:Durf je dat wel aan Sedasan gel? hoorde dat dit 6mnd in het bloed blijft zitten en als je dan op wedstrijd getest wordt ben je wel de *** Valentina is verhuisd naar een andere stal sinds sjanuari dus haar eerste oud&nieuw op de nieuwe stal.. ze heeft al24 jaar ervaring met vuurwerkbeetje bang/stressie zijn ze er toch wel voor..
Het lijkt me erg sterk, aangezien dat toch ook niet het geval was met sedalin? Ik zal morgen wel even de dierenarts bellen.
samantha21 schreef:ik ga het heel rigoreus doen voor mijn paard! ik ga hem de dag van te voren alleen maar hooi geven ipv ook nog zijn brokken, en dan krijgt hij de dag zelf ook alleen hooi, tot 5 min van te voren. ik hoop dan dat hij, als ik het luik dicht doe en de radio aan, dat hij het te druk heeft met zijn eten!
Tulandro schreef:marfiek schreef:Durf je dat wel aan Sedasan gel? hoorde dat dit 6mnd in het bloed blijft zitten en als je dan op wedstrijd getest wordt ben je wel de *** Valentina is verhuisd naar een andere stal sinds sjanuari dus haar eerste oud&nieuw op de nieuwe stal.. ze heeft al24 jaar ervaring met vuurwerkbeetje bang/stressie zijn ze er toch wel voor..
Het lijkt me erg sterk, aangezien dat toch ook niet het geval was met sedalin? Ik zal morgen wel even de dierenarts bellen.