Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Fitzroy schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik de reacties in dit topic ietwat overdreven vind?
Dit paard is zegge en schrijve 1 x achterover geklapt en zou daardoor meteen minder waard zijn dan de aankoopprijs?

[***] schreef:De maat helpt voor de prijs niet echt mee natuurlijk.
Fitzroy schreef:luxje schreef:4-5000 euro voor een paard dat over een week 5 jaar oud is en waar een verhaal aan vast zit?
jij liever dan ik
Ik zei dat je het verhaal er dan natuurlijk niet bij vertelt, als hij gewoon goed doorgereden is. Wel goed lezen![]()
En hij moet wel lekker kunnen bewegen.
Kijken jullie wel eens op Sporthorses eigenlijk en bellen jullie wel eens rond voor paarden? 4000-5000 euro is echt geen gek geld voor een jong goed bewegend paard.
Lia_ schreef:Zou voor het paard van TS echt niet meer als 1000 euro over hebben.
Fitzroy schreef:luxje schreef:4-5000 euro voor een paard dat over een week 5 jaar oud is en waar een verhaal aan vast zit?
jij liever dan ik
Ik zei dat je het verhaal er dan natuurlijk niet bij vertelt, als hij gewoon goed doorgereden is. Wel goed lezen![]()
En hij moet wel lekker kunnen bewegen.
Kijken jullie wel eens op Sporthorses eigenlijk en bellen jullie wel eens rond voor paarden? 4000-5000 euro is echt geen gek geld voor een jong goed bewegend paard.
Urielle schreef:Dat klopt maar van een 5-jarige wil je natuurlijk ook wel weer wat meer zien qua 'goed doorgereden' dan van een 3- of 4-jarige (althans ik toch). Daarvoor heeft het paard al te veel achterstand.

) en van 1 foto in het profiel kun je niet veel zeggen natuurlijk, maar een bewegingswonder lijkt ze mij ook niet 

Mieke schreef:Goh, ben ik de enige, op Fitz na, die het wel een leuk paard vind? Ik vind het ook niet zo problematisch klinken allemaal hoor. Wel verstandig om er verder zelf niet mee door te medderen, ik vind dat je heel realistisch en verstandig klinkt. Ik zou het zonde vinden om zo'n dier voor 1000 euro weg te doen...
Concorde schreef:Ja, die bedoel ik. Die is echt enorm goed! En hij komt inderdaad overal geloof ik, althans ik kom hem steeds tegen op verschillende stallen, en iedereen kent hem.
Mieke schreef:Of anders misschien via het Balingehof proberen? www.balingehof.nl geloof ik. Zij kopen ook "probleempaarden" op om ze daarna naar een goed adres te verkopen. Erg zorgvuldig heb ik begrepen.
tienus63 schreef:@ Concorde, als jij degene bedoelt die nu in Den Ham bij z'n vriendin woont; daar zou ik rustig mijn paard aan toe vertrouwen. Heel handige jongen.
Hij heeft ook de nodige lijntjes her en der in de handel.

CarpeDiem schreef:Zoek idd een stunt piloot *grappig bedoeld* die haar een keer zou willen uitproberen. Als je een beetje rond informeert zijn er altijd wel goede mensen die aan huis je paard komen inrijden / uitproberen
Ik begrijp dat ze moeilijk is, maar wat doet ze precies? Is ze gewoon af en toe lastig of is ze echt niet te rijden?