Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:Ik dacht ook dat de deken goed lag.
Toen ook niet opgemerkt dat hij van voor strak stond.
Toch is het geknapt met alle gevolgen van dien.
Ik heb toen geen contact opgenomen.
Maar ik heb sindsdien wel, geen deken meer met enkele borstsluiting
Tulandro schreef:Als ik het zo hoor, is het inderdaad harstikke gevaarlijk.. Als hij loslaat!! Ik zou een mail sturen..
, snap niet dat die zomaar kunnen knappen? Vind het idd echt niet kunnen mocht sluitingen zomaar kapot gaan. Maar ik ben vooralsnog echt super tevreden
! Remember schreef:Ik heb eind vd zomer 2 dekens aangeschaft (150g en 300g) en ik heb 2 echte gespen als voorsluiting hoor, snap niet dat die zomaar kunnen knappen? Vind het idd echt niet kunnen mocht sluitingen zomaar kapot gaan. Maar ik ben vooralsnog echt super tevreden
!
Remember schreef:Nee, dat kunnen ze beter niet doen
Tulandro schreef:Ik heb dus nu ook 1 deken met maar 1 voorsluitng, en dan die weidedeken die heeft 2 sluitingen. Elke keer als ik naar mn paard kijk, word ik weer verliefd op die dekens, wat liggen ze toch perfect!!!
Het klinkt overdreven, maar ik heb al zo'n geschiedenis achter de rug met kale schouders, zelfs met andere dure merken.
Tulandro schreef:Ja, ik zat ook nog even naar mijn deken te kijken, als die paarden met elkaar spelen zitten ze flink aan de dekens te trekken. Ik hoop dat je snel antwoord op je mail krijgt.
Idra schreef:Ik heb er gisteren ook eentje besteld, bij Piaffe Ruitersport staan ze in korting.
Maar als ik lees wat er mis kan gaan, heb ik precies al spijt...
Nu heeft Licor een 300g staldeken van Harrys Horse op met daarover een Bucas Smartex Rain, maar hij heeft een open schoft hiervan. Ik hoop met de Dominic Deken een betere pasvorm te bekomen.
Ik ben eens benieuwd...
Citaat:Dat een sluiting knapt gebeurd zelden maar is niet onmogelijk b.v. omdat de sluiting door een andere gebeurtenis reeds beschadigd was.
Alle nieuwe dekens hebben we daarom voorzien van dubbele voorsluitingen,waarbij de onderste sluiting uitsluitend reserve is om te voorkomen wat bij jou gebeurd is.