prachtig! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
prachtig! 
sammie_44 schreef:Errug mooi! Vind het tweede filmpje echt heel goed, ontzettend wreed al die momentopnames, helemaal als je bedenkt dat dit gewoon alle dagen gebeurt...
Ik vind het echt heel erg moi om te zien die band tussen de man en het paard..!
Maaaar ik denk dat dit wel met een geselecteerd aantal paarden kan, ik geloof niet dat dit met ieder paard kan. Intelligentie moet hij wle hebben.
. Dat is met alle paarden zo: Slechte dingen interpreteren ze sneller dan goede. 
sammie_44 schreef:@Tsjitsee: Dat is ook wel lastig met een paard dat in het verleden als draver heeft gefungeerdJe moet ze direct al zo 'opvoeden' voordat je zo'n paard krijgt.
sammie_44 schreef:Hmmppf.. ik zeg toch ook niet dat dat niet kan met een minder intelligent paard...? Je kan heus wel wat bereiken met zo'n paard,zoals jij ook zegt, maar om echt dát te bereiken wat die mensen hebben bereikt met het opleiden van die paarden, moet je toch wel een intelligent paard hebben en meewerkend vaak.
Wanneer ze dingen verkeerd interpreteren ligt dat gewoon aan de persoon die het ze probeert te leren. Dat is met alle paarden zo: Slechte dingen interpreteren ze sneller dan goede.
.
.
Ik houd ook niet van die zogenaamde naturals, echte naturals laten hun paard dag en nacht buiten zonder deken in de wilde natuur.. Maar oke
.