Uit de tijd?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: Uit de tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 08:01

Maar ik blijf het raar vinden dat de jury er punten voor af kan trekken, terwijl het geen taak van de jury is om te controleren of iemand zich aan het verenigingstenue houdt?
Officiëel staat er in ons verenigingstenue zwart met wit, maar er zijn er die in het blauw offwhite of blauw geel rijden en er is niemand die daar ooit iets van zegt, van de vereniging niet, maar ook van de juryleden niet.

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:38

Leuk he die clubkleuren! Ik ken nog een persoon van de betreffende vereniging die altijd in het zwart jasje rijd en volgens mij heeft zij daar nog nooit commentaar op gehad niet van het bestuur of jury's.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 16:13

Toen ik begon op de ponyclub hadden we werkelijk afzichtelijke lichtblauwe truien met een gele polo. Maar niet lang daarna zijn ze overgegaan op donkerblauwe truien met witte polo's en die stonden wel okay op zich.

Mij lijkt het voor een jury geen doen om bij te moeten houden in welke kleren een verenigingsruiter zou moeten rijden en daarom zal het toch ook niet negatief beoordeeld kunnen worden.

Ik dacht altijd dat het zo was dat je verplicht in een zwart of blauw jasje moest, tenzij de vereniging kledingvoorschriften had waar je je aan MOCHT houden. (maar dat zal 10 jaar geleden wel zo geweest zijn..)

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:51

uhhh heb 't maar even verwijderd..... Bloos

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:48

Sammie schreef:
hop schreef:
Of dat het paard geen wit dekje had of niet is ingevlochten?

Dit valt al af van je lijstje. Wit dekje is niet verplicht en invlechten ook niet. Al moet de manen dan wel netjes verzorgt aan 1 kant liggen of op geschoren zijn.

En witte handschoenen zijn ook niet verplicht.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 20:42

germie schreef:

Dat dan net weer wel. Toch? Nou ga ik ook aan mezelf twijfelen.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 09:28

Ik reed ook bij een vereniging waar ze met groen reden. Vond ik niet zo nodig dus ik had blauw gekocht. Kreeg de voorzitter persoonlijk op bezoek! Heb het jasje toen geruild voor een groene, zucht...

Bij mijn huidige vereniging mag je in elke kleur starten, behalve bij bijvoorbeeld viertallen enzo.

Ik vind het nogal ouderwets zoiets te eisen, zeker bij die afwijkende kleuren!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 20:42

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 20:50

germie schreef:

[/quote]

Met oranje handschoenen en dito dekje kan je rustig een 8 scoren op het onderdeel verzorging. (been there, done that) Ik had het het bestuur van de RV wel mee gedeeld overigens dat ik zo ging starten. Officieel zijn de clubkleuren nu ook zwart/wit. Daarvoor was het bruin met beige. Clown