Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

yfande schreef:Hey Bar (hihihihi, zie verderop nog een bekende muts posten), dat
aanbod wil ik heel graag aannemen, hahahaha, ja, Morgan heeft nu wat beters te doen![]()
maar de kerstrit dan ?
) dan stuur ik het ding woensdag op. Of zal ik het gewoon komen brengen?
C_hristel schreef:Ja hoor, die weet hij wel zeker als het probleem ligt in het feit dat je goed bedeeld bent door Moeder NatuurMisschien eens naar de dokter ofzo? dat hij een oplossing weet?
Maar die drastische oplossing is geen optie als dat niet de reden is van het doorrijden.
gehoord dat ze

Anoniem schreef:Ja hoor, die weet hij wel zeker als het probleem ligt in het feit dat je goed bedeeld bent door Moeder NatuurMaar die drastische oplossing is geen optie als dat niet de reden is van het doorrijden.
klopt ook, maar daar gaat het hier niet over
)
Maar ik weet zeker dat wanneer je koninginnetje straks een nieuw zadel heeft het stukken beter gaat. En anders zal je moeten wachten tot er eelt op zit
En ik heb er geen moment spijt van gehad en nooit geen pijn meer ook
Hoop dat Yf snel weer een bonk spieren is zodat je nieuwe zadel gepast kan worden en je probleem daarna hopelijk de wereld uit is.
Geloof me het bestaat echt hoor en ook ik ben geen man en heb jaren les gehad. Net als TS trouwens. Maar het is nu ook niet voor veel ruiters een onderwerp dat ze van de daken schreeuwen.
) Het wordt allemaal niet zo vies glibberig daar Down Under, wat met vaseline wel eens kan gebeuren..