commentaar klopt niet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: commentaar klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:40

ik heb wel eens gehad dat ik een fout maakte en de jury zag het niet ( ik gallopeerde op de volte en mijn paard sprong een pas of 6 overkruist en corrigeerde zichzelf en een keer ging ik blij een halve lange zijde stappen terwijl ik moest draven)
maar ach.. als ze het niet zien.. vind ik het niet erg Knipoog
Wel zeg ik bij het binnenkomen ALTIJD met eigen naam en dat van mijn paard.
Omdat mijn paard een wat aparte naam heeft heb ik tot nu toe altijd gehad dat de schrijver of de jury geintresseerd op de coupon keek hoe je die naam schrijft, dus dan weet ik zeker dat ze de goede voor zich hebben Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:45

Als het even kan, probeer ik me ook vaak voor te stellen. Alleen bij veel binnenwedstrijden kan dat gewoon niet, omdat de jury in een dicht/hoog hok zit en communicatie eigenlijk niet mogelijk is.
Wij organiseren altijd kleine wedstrijden, waarbij iedereen elkaar wel kent. Dus meestal weet de schrijfster echt wel welke combinatie het is, en anders degene bij de microfoon wel. Ik geloof niet dat er vaak coupons verwisseld zijn bij ons. Bij mezelf heb ik het ook nog nooit meegemaakt gelukkig.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:11

Marije_jiplover schreef:
daantjuhhh schreef:
Ja ik heb t ook een keer mooi gehad..
Een slapende jury geloof ik..
Stond er bij wijken... Meer door galoperen???

Ik denk dat dat eerder een slapende schrijfster was...

Lijkt me eerder slapende jury + schrijfer.. aangezien er bij het wijken een 4 stond en duidelijk dat punt erachter en dan commentaar..

De galop was veel verder in de proef en ik had uitstekende cijfers voor de galop (is ook de beste gang van mijn paard)

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:06

Dat is wel erg vreemd zeg! Zelf (gelukkig) nog nooit gehad,misschien heeft er wel ander paard op jou protocol zeg maar gereden?! Ach gut

Groetjes