ThaGirl schreef:mijnfjord schreef:Idd. Laarzenknechten zijn handig (enne...ik doe het ook wel eens tussen een traptree)
hahah ik gebruikte altij de buitendeurdrempel
Doe ik nog steeds

& Plastic zakjes, en nog gaat het moeilijk
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ThaGirl schreef:mijnfjord schreef:Idd. Laarzenknechten zijn handig (enne...ik doe het ook wel eens tussen een traptree)
hahah ik gebruikte altij de buitendeurdrempel

. Ook heb ik altijd plastic zakjes om
. 
bizzybijtje schreef:Ik heb een probleem, het is niet erg ofzo, maar wel heel vervelend.
Het is namelijk zo: ik heb rijlaarzen, en als ik ze uit doe krijg ik het echt nooit goed voor elkaar, ik sta helemaal te duwen en te trekken eer dat ie uit is, o ja.. moet ik er nóg een uitdoenEn aandoen is geen probleem .. wat nu?
(die is nu half versleten
) thinkaboutit schreef:panty sokje wil ook wel helpen

)
Saroosh_S schreef:Dunne katoenen sokken, met dooroverheen een plastic broodzakje (of grote, als het ernstig is), daarna met laarzenknecht.
Gewoon met zo'n houten, die metalen hierboven, is lastig! dan vlieg je laars steeds uit je knecht!
Gewoon een houten, met een anti-slip bovenkant, en zo'n inham
Dat heb ik ook, en als m'n laarzen niet vies zijn ofzo, trekken m'n ouders, en als ik moet ben, zitten m'n laarzen onder de modder, dan doen m'n ouders een plastic zak over hun handen, en trekken!