Heb je paardje er trouwens niet tussen zien staan of eroverheen gekeken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb je paardje er trouwens niet tussen zien staan of eroverheen gekeken

Rissjuh17 schreef:Gewoon Volledig zou ik doenHeb je paardje er trouwens niet tussen zien staan of eroverheen gekeken
nou ik zal ook ff kijke 
Dus help graag mensen nu

Rissjuh17 schreef:Nee alleen namen van de pony zelf, naam van de vader en naam van degene die hem/haar rijd. Ik kon het zo snel niet vinden.. Iig niet haar naam of de naam van de vader.. Maar heb even snel gekeken.
Edit: Zie mn onderschrift heb mijn pony ook na 6jaar teruggekochtDus help graag mensen nu
echt zo cool 
Zal wel even op google voor je zoeken

Rissjuh17 schreef:Tja ik kon het wel had geen paard of pony.. en zelfs die zou ik er nog voor verkocht hebben misschien hahaZal wel even op google voor je zoeken
tnx
Stond: Mijne heette Oriola D net een kakker paard..

Rissjuh17 schreef:Heb wel al wat gevonden maar is Gepost door een gast. Dus even verder zoekenStond: Mijne heette Oriola D net een kakker paard..

Wel op de vader gezocht maar ook niet veel gevonden.. 
Rissjuh17 schreef:Ja idd!! Op internet staan er heel veel maar niet die.. Denk dat je gewoon overal advertenties moet plaatsen. Moet je even kijken op een belgisch forum ofzo. Hier op bokt hebben er ook een paar een OrlandaWel op de vader gezocht maar ook niet veel gevonden..
Hij heeft erge stalnijd hij wil je bijten als je in of voor de stal staat
Het is meer dreigen maar heb hem zo wel gevonden haha

Rissjuh17 schreef:Hoop het ook voor je!! Ik heb overal advertenties geplaatst toen en heb hem toen zo gevonden zonder foto nog welHij heeft erge stalnijd hij wil je bijten als je in of voor de stal staat
Het is meer dreigen maar heb hem zo wel gevonden haha

Ketaki schreef:he suus, zie dit topic nou pas.
maar heel veel succes met het terugzoeken van flitz.