Wie hebben er allemaal samen een paard/pony?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: Wie hebben er allemaal samen een paard/pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 00:05

Tja, zo kan het ook lopen inderdaad. Feit is dat wij het contract getekend hebben. Daarbij rijden we nu beiden wedstrijden, dus de irritaties die jullie hadden zullen wij iig niet krijgen. Nu zijn er nog zat andere dingen natuurlijk, maar als het misloopt ooit heb ik waarschijnlijk een mooie tijd om op terug te kijken Lachen

lucille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:12

precies ,zo denk ik er ook over.
je moet nu genieten van jullie paard. dat heb je dan toch maar meegemaakt.

Tmroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 14:34

Ik heb samen met mijn zus een pony, natuurlijk wel net even anders maar ik wilde één dingetje toevoegen aan de waslijst met punten;

Het belang van het paard voorop.. Pling

Verder veel succes en plezier met je 'deelpaardje' Haha!

whoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:19

Vorig jaar heb ik ook samen met iemand een paard gekocht. Inmiddels is ze van mij omdat het niet werkte, wat eigenlijk wel enigzins te voorspellen was.

Ik ben een andere weg ingeslagen meer "natuurlijk horsemanschip", geen ijzers een andere omgang.
In het verleden ben ik haar bijrijder op andere paarden geweest, zij heeft zich denk ik ook vergist in de zeggenschap die we nu beide hadden en ook daar had ze veel moeite mee. Ik ben van tevoren erg duidelijk geweest over een aantal dingen dit zelfs opgeschreven maar ze stelde dit binnen korte tijd toch weer ter discussie. Het had mi ook met controle en het laatste woord te maken.

Toch denk ik wel dat het samen kan als je maar op een lijn zit en eerlijk bent en je aan afspraken houdt.
Ik wens jullie er veel plezier mee.!!