Eigen schrijfster meenemen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: Eigen schrijfster meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:53

Ik heb vanmiddag nog geschreven bij de Z1 selecties in Haskerhorne. Was hardstikke gezellig met de Jury, zij vertelde dat ze regelmatig wel een eigen schrijfster mee had, maar dat ze met een andere schrijfster ook geen problemen had. Maar net wat voor persoon je dus bent en waar je voorkeuren liggen. Lachen

nardini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 08:27

altijd mijn eigen schrijver mee (mijn vader)
erg gezellig en heel fijn dat je op elkaar bent ingespeelt, en met een half woord genoeg hebt.

ps: mijn schrijver schrijft niet, maar vult het in op de laptop.
dat is pas top!!!

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:42

Fitzroy schreef:
Het lijkt mij trouwens wel eens leuk om een schrijver (m) te hebben Haha!

Ik kan je vertellen dat dat heel fijn is Fitz. Knipoog

Ik heb dus altijd een vaste schrijver, namelijk mijn vriend. I.v.m zijn bedrijf elders in het land, is hij alleen in de weekends hier en het was niet gezellig dat ik dan ruim de halve zondag weg was. Dus gaat hij mee. Lachen

Ik vind het erg fijn een vaste schrijver te hebben, we zijn goed op elkaar ingespeeld, dus gaat alles lekker vlot. Verder kan ik bij een hele slechte proef bijv. mijn frustratie kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat de rest van de vereniging ddat ook te horen krijgt. Hij heeft geen verstand van dressuur, dus komt nooit met tips of weerwoord, dat is ook wel fijn. Knipoog Haha!
Verder is het op de heen en terugweg veel gezelliger met z'n tweeën dan alleen.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:13

Mijn vriend is voltige jurlylid. Bij zijn laatste wedstrijd heb ik voor hem geschreven en dat vond ik toch wel bijzonder moeilijk. Goed voor onze relatie was het ook niet, want hij zat constant hardop te denken, dus ik had geen idee wat ik nu wel en niet moest opschrijven.
Ik heb dus ook gezegd dat hij voortaan maar een schrijfster moet regelen die verstand van voltigeren heeft.

Ik heb ook een keer geschreven bij een dressuurwedstrijd waarbij de jury zo bevooroordeelt en gemeen was dat ik nooit meer bij hem wil rijden.

Het is overigens ook een grote frustratie van mij dat ik het commentaar op mijn protocol niet kan lezen omdat de schrijfster zo'n beroerd handschrift had.

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:18

Ik ben zelf ook een keer schrijfster geweest, ( is echt super leuk leer je veel van Tong uitsteken)

ik ben ni met de jury mee gegaan,