Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dit is niet bot bedoelt, maar ik vind dat je echt extra dingen moet navragen, telnmr. etc.. Saroosh_S schreef:Doen!
En het is toch niet zóvéél, dus als je opgelicht worden, jammer.
dit is niet bot bedoelt, maar ik vind dat je echt extra dingen moet navragen, telnmr. etc..
shadowlover schreef:Saroosh_S schreef:Doen!
En het is toch niet zóvéél, dus als je opgelicht worden, jammer.
dit is niet bot bedoelt, maar ik vind dat je echt extra dingen moet navragen, telnmr. etc..
sorry, maar ik vind dit een beetje dom, en ook de eerdere opmerking die is gemaakt "het is niet zoveel". Opgelicht is opgelicht.
bij mij ging het over 15 euro, maar mijn artikelen had ze ook aan een ander meisje verkocht voor 15 euro. dan heeft ze dus al 30 euro op zak, waar ik als student hard voor moet werken. Ik ben al dolblij dat ik mijn paard tijdens mijn studie aan kan houden. Ik zit nu zolang met de spullen die ik erbij gekocht heb dat ze op zijn en vervangen moeten worden. Via bokt kun je dan lekker goedkoop, tweedehands, redelijke kwaliteit spullen kopen. Voor mij een uitkomst en voor velen. maar als iedereen er zo makkelijk intrapt, dan is het niet gek dat daar anderen misbruik van maken.
Voor mij deed niet zozeer het geld zeer, maar vooral dat ik in goed vertrouwen eerst het geld overmaak en vervolgens genaai*d wordt. daarom waarschuw ik haar, maar ik las dat ze haar aan de lijn heeft gehad en het eerlijk besproken heeft. Ik denk dat deze koop te vertrouwen is.
veel plezier met je nieuwe spullen, ik ben blij dat er nog eerlijke mensen rondlopen!

gelukkig..

nielsd schreef:Goedkoop, maar 1 dun westernpad. Dat bestaat niet. Is het misschien een showblanket.