Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Karoliefje_ schreef:Als je 'fijne' laarzen wilt. Kies dan geen Petrie, maar derby of cavallo
) Mareska schreef:Karoliefje_ schreef:Als je 'fijne' laarzen wilt. Kies dan geen Petrie, maar derby of cavallo
Ik dacht eigenlijk dat Cavallo ongeveer even 'stug' was als Petrie? (hebben beide een dubbele laag leder). Derby heeft wel een enkele leer en is daarom wat soepeler. Tenminste, zo dacht ik het..
BIGmama schreef:Ik heb zelf de pertie standaart voor 218.00
hele fijne laarz !!!
ze hadden ook een laarz die er heel veel op leek maar voor 300.000 maar k koos de standaard
marloezzke schreef:wij meten als mensen voor leren laarzen komen altijd alles op en zo hoort het ook!
zelf heb ik 2 paar laarzen.
de petri standaard (inmiddels met rits aan binnenvoorkant) opzich fijne laars wel 2 maaden inloop plezier, goede kwaliteit.
de petri elegance rundleer, heerlijke laars! vanaf dag 1 fijn, kon er zo mee wegrijden, erg fijn rond de enkel en extra zacht aan de binnenkant en verhard aan de buitenkant. echt super!
wij verkopen over het algemeen meer petri als cavallo!
Hackie schreef:BIGmama schreef:Ik heb zelf de pertie standaart voor 218.00
hele fijne laarz !!!
ze hadden ook een laarz die er heel veel op leek maar voor 300.000 maar k koos de standaard
Ja en nu graag even ABN