Ooteman's Minimale bedrag.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

berthe

Re: Ooteman's Minimale bedrag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:32

gewoon wormspuiten bij bestellen, die heb je toch regelmatig nodig

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:34

ik zou ookgewoon verder kijken, als je al verzendkosten betaald vind ik dom dat er een minimum bedrag aan vastzit. Zoveel werk is het niet, en moeten toch meer pakketjes maken denk ik, kunnen ze toch gelijk meeoden???

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 21:59

ik ga geen dingen bestellen die ik niet nodig heb toch? ik bedoel vind ik zonde van me geld het groeit me niet op me rug, en ik heb geen eigen pony berthe dus ik blijf t raar vinden. maar ach.

samyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 22:14

Ik vind het een vreemde zaak om een minimum bedrag in te stellen. Die €6,50 verzendkosten dekken de kosten voor het verzenden. Het pakket wordt waarschijnlijk met een pakketzegel verstuurd, dus verzekerd. Als er onderweg iets met het pakketje gebeurt, kunnen ze het op de TNT verhalen en ze kunnen bovendien zien of het pakketje afgegeven is of niet.

Een minimum bedrag vind ik werkelijk onzin! De marge op een frontriem mag dan misschien niet zo heel erg hoog zijn (volgens mij valt het bij zulke artikelen nog erg mee, trouwens), als iemand dat wil bestellen, dan moet dat kunnen. Als je dat niet wil inpakken, zou ík bedenken of ik wel een internetwinkel erbij wil hebben.

Ik werk zelf in een dierenwinkel waar we ook een webwinkel bij hebben. Als er bij ons iemand iets besteld van bij wijze van spreken €1,=, wil ik dat best inpakken hoor, ze betalen er zelf zo veel verzendkosten voor. Het gebeurt niet vaak, maar gerust wel eens dat ik bijvoorbeeld een frettenwaakbord in moet pakken met een verkoopprijs van €3,50. Als iemand daar €6,= verzendkosten voor over heeft, moet die dat zelf weten. En om nou te zeggen dat wij niks te doen hebben in de winkel... We versturen 100 tot 150 internetbestellingen per week en hebben daarnaast nog gemiddeld 100 betalende klanten per dag in de winkel. En daar maken we allemaal tijd voor. Ik kan het dus niet snappen dat ze een minimum bestelbedrag instellen...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:57

paardje2005 schreef:
Schimmelig schreef:
Dat is al heel lang zo bij Ooteman en ergens geef ik ze groot gelijk... Zo'n bestelling moet verpakt en verzonden worden, dat is veel werk en zoveel marge zit er nu ook weer niet op enkel een frontriempje Clown

ik weet niet of jij enig idee hebt wat de verzendkosten van een frontriem zijn?

Sjah, tel daar je verpakkingsmatriaal, tripje naar de TPG etc bij op... Ik weet wel wat de kosten zijn (verstuur ze zelf ook wel eens), maar weet jij het ook Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:24

Achja, kennelijk hebben ze er gewoon geen zin in als er onder een bepaald bedrag word besteld. Heel dom naar mijn mening zoals bij die frontriemen, die vind je niet zo snel in een andere winkel. Ik denk dat als ze gewoon verzenden voor ieder bedrag dat ze veel meer bestellingen binnenkrijgen en dus meet omzet maken. Zeker als je kijkt naar waar ze zitten, kunnen ze nog wel wat klanten gebruikn. Maarja da's hun keus... Gelukkig heb ik een vriendin die er vlak naast woont en af en toe een boodschap voor mij kan ophalen Vork