Het regende afmeldingen...*erger*

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: Het regende afmeldingen...*erger*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:07

Ik vind dat wel een goed idee lindsey. Alleen kan je dat alleen bij je eigen verenigingen controleren. Ik heb gewoon een excelbladje achter elke startlijst, waarin ik opschrijf wie met welke reden heeft afgemeld. Dieze bladjes zet ik dan elke keer in een nieuw bestand. Hierdoor kan je wel enige regelmaat terugvinden bij sommige ruiters. Maar, ja wij hebben dan ook zes wedstrijden per jaar. Het wordt lastiger als je maar 1 x per jaar iets organiseert, dan heb je er natuurlijk niet zo veel kijk op.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 12:45

@Stennisje, idd wel zo netjes om iets te laten weten, ookal is het dan te laat.
@remember, opzich nog niet eens zo'n slecht idee met zelf ook nog extra waarschuwen (denk dat ik het hier ook nog maar eens voorstel).
@lindsey, dat is nog niet eens zo'n slecht idee moet ik je nageven, maar dat moet alleen verder uitgewerkt worden. Of dat ze bijv. na 3 x niet afmelden 1 seizoen lang alleen aan de
@erlyne, idd hier wordt op het moment maar 1 pony en 1 paardenwedstrijd georganiseerd.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:48

erleyne schreef:
Ik vind dat wel een goed idee lindsey. Alleen kan je dat alleen bij je eigen verenigingen controleren. Ik heb gewoon een excelbladje achter elke startlijst, waarin ik opschrijf wie met welke reden heeft afgemeld. Dieze bladjes zet ik dan elke keer in een nieuw bestand. Hierdoor kan je wel enige regelmaat terugvinden bij sommige ruiters. Maar, ja wij hebben dan ook zes wedstrijden per jaar. Het wordt lastiger als je maar 1 x per jaar iets organiseert, dan heb je er natuurlijk niet zo veel kijk op.

Elke vereniging speelt het door naar de kring, die houden het bij!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:40

Zou het niet mogelijk zijn om bij degenen die het elke keer weer flikken om zich op meerdere wedstrijden op te geven en steeds weer zonder afmelden niet komen opdagen, een verliespunt te rekenen?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:28

@Stennisje zou ook nog kunnen, weet alleen niet of je ze daar 'pijn' mee doet.

Het moet toch mogelijk zijn om mensen eens duidelijk te maken dat niet afmelden als je niet komt niet netjes is en bovendien strontvervelend.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:05

Als je echt zo onzeker bent of je wel kunt starten, schrijf je dan een paar dagen van te voren in!

Maar dit is echt geen stijl!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:53

Ja, alleen jammer dat je er niets van merkt van de 'zwarte' lijst met deelnemers..
Ik ben ook van mening dat er nog steeds teveel mensen onnodig afmelden..