Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Je hebt er dus nauwelijks werk van. Het kost 7,98 bij Divoza en ik doe er al 2 jaar mee!!

xxxiemandxxx schreef:Ik heb een doekje en schoensmeer een avondje in laten trekken, en ze zien er weer als nieuw uit!
Gewoon Swipol kopen, geloof me, dan probeer je echt nooit meer iets anders
Mexx schreef:xxxiemandxxx schreef:Ik heb een doekje en schoensmeer een avondje in laten trekken, en ze zien er weer als nieuw uit!
Schoensmeer?? We hebben het over rubberen laarzen hoor, hoe wil je dat schoensmeer daar in gaat trekken??Gewoon Swipol kopen, geloof me, dan probeer je echt nooit meer iets anders
rohotje schreef:clubgenootje doet altijd cockpit spray, kun je bij het benzinestation meestal wel halen ofzo, word veel in auto's gebruikt om het dashbord enzo te laten glimmenze glimmen bij haar dan zo erg dat je je eigen erin kunt zien, ikzelf vind het iets te!
en slaolie werkt idd ook erg goed!
.
gaan ze daar niet verschikkelijk van uitdrogen of moet en nog GEEN staan tussen leren en laarzen
Mexx schreef:xxxiemandxxx schreef:Ik heb een doekje en schoensmeer een avondje in laten trekken, en ze zien er weer als nieuw uit!
Schoensmeer?? We hebben het over rubberen laarzen hoor, hoe wil je dat schoensmeer daar in gaat trekken??Gewoon Swipol kopen, geloof me, dan probeer je echt nooit meer iets anders
. (belgisch probamma) die zeiden dat het heel goed ging glimmen met ene banaanenschil. en dan met een doekje er over. Die zwarte botten waren ook heel erg mooi! maar ik weet niet als je dit wilt proberen?