Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ilse18 schreef:
Als je altijd lage punten hebt voor je stijl dan is dat niet zonder reden, die stijlpunten zijn er niet voor niets!
dus ik denk dat je jezelf dan wel tegenkomt in de L of M.
zijn pony was zo dol op het hout dat dat beest amper te houden was als ie mocht springen
en dan staan de meeste banketstaaf te kijken hoor als jij niet uit de b kwam en dan in de l, m en z opeens overal vooraan staat vanwege je tijden
ladykiller schreef:valt zo te horen wel mee met hoogte verschil?

Sjuulie schreef:ik vond de overgang B naar L goed te doen, de hoogte is inderdaad wat anders en het parcours, dat ligt gewoon aan de parcoursbouwer soms veranderen ze het hele parcours maar vaak laten ze het gewoon zo staan en proppen er ergens een tweede van de dubbel bij.. de overgang L M vond ik wel moeilijk..
topsylover schreef:L is een eitje, er staat niets anders in dan in de B, alleen een extra sprongetje. M is ietsje moeilijker, zit een driesprong in, maar verder is dat goed te rijden

TeeGee schreef:Bij grote concoursen is het vaak moeilijker vind ik. Als er zoveel meedoen, willen ze toch niet iedereen in de barrage hebben? Dan moet er toch wel een selectief parcours staan?
MoniekXX schreef:ik ga ook over naar het L springen, en heb ook eerst een aantal wedstrijden HC gereden. dat is wel het fijnste als het dan niet goed gaat dan kan je altijd nog in het B springen.