Durf nog geen L1 te starten.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Re: Durf nog geen L1 te starten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:37

Mijn paard kan ook niet goed wijken, maar toch ben ik bij 10 gelijk overgegaan naar de L1.

Waarom? De basis zit er goed in, alleen die 2 onderdelen van de hele proef niet.

Overgang L2 -> M1 wacht ik echt mee tot ik helemaal klaar ben

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:13

Ik ben snel over gegaan van de B naar de L1 als ik de tijd terug kon draaien zou ik nog even in de B blijven (mijn paard is in tussentijd ziek geweest) Maar goed dat is achteraf gezien, ik vind de nieuwe L1 proeven ook best pittig, niet qua onderdelen wel qua beoordeling is mijn ervaring Knipoog

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:18

Ik móest de B juist uit, met de oude puntentelling + proeven nog.
Mocht over naar de brabantse, daar nog 2 winstpunten gereden en toen had ik er ineens 22.. Nagelbijten / Gniffelen
Toen moest ik dus over naar de L1, gelukkig wel al geoefend omdat ik het na de brabantse wel van plan was, maar het wijken zat er nog niet zo goed in.

In de L1 met geluk af en toe een 7, meestal een 5 of een 6, en in sommige gevallen zelfs een 4..
Ik ben toch de L1 doorgekomen, in de L2 ging het een stuk makkelijker en had ik wel voldoendes! Lachen

Je moet wel in je achterhoofd houden dat het maar 1 onderdeel is, die je 2x moet rijden.
Als je de rest heel goed beheerst moet het lukken, maar als je er zelf nog niet zeker van bent moet je het niét doen!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:08

Ik zou nog even lekker doortrainen en daarna pas starten. Lachen

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 20:25

morgen B starten zal wel zien wat het word..Lachen ben namenlijk zelf niet zo lekker Tong uitsteken

Maar ik denk dat ik in December L1 ga starten Lachen

kimmie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:47

haaj die van mij kon ook nog niet wijken maar ik ben toch gwn
gestart want als je derest wel netjes rijd haal je je punten gewoon op
en die van mij kan nu super wijken omdat ik gwn door ben gegaan dus ik zou het gewoon proberen

groetjes

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:31

Toen ik naar de L1 kon ben ik ook gelijk gegaan, maar dat had meer de reden dat ik maar tot het eind van het jaar had, en ik wou tot de L2 komen (is me ook gelukt)
Het wijken was op dat moment nog even niks, moesten we hard aan werken maar 'k heb het toch gedaan en het is wel goed gekomen. Daarna L2 was misschien ook iets te snel.. achterwaarts was ook nog niks, maar achteraf ben ik wel bij dat ik het allemaal gedaan heb Lachen