Er zijn er zoveel geweest de laatste jaren
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dat heeft wel een half jaar geduurt...maargoed, nadien is het niet meer goedgekomen met me, ik hang nu al 2 jaar in het Z1 met een ander paard...en de vernieuwde puntentelling draagt daar wel aan bij
Maar kan wel zeggen dat ik lichte tour mocht starten.
Erg goed voor je zelfvertrouwen, teer nog steeds op de roem van 4 jaar geleden namelijk hahaha 
Akxxx schreef:Ik kan zeggen dat ik door de basisklasses gevlogen ben, het scheelt een heleboel als je een voormalig lichte tour paard onder je strakke kont hebt.
Op een middag meteen 5 wp gehaald in het B, Het L1 heb ik in 1 weekend vereden met 5 wp, het L2 heb ik met 2 wedstrijden uitgereden, het M1 met 1 wedstrijd, het M2 met 3 wedstrijden, het Z1 met 2 wedstrijden vol gereden en het Z2 heeft wat langer geduurt omdat ik zelf geen correcte wissels kon rijdenDat heeft wel een half jaar geduurt...maargoed, nadien is het niet meer goedgekomen met me, ik hang nu al 2 jaar in het Z1 met een ander paard...en de vernieuwde puntentelling draagt daar wel aan bij
Maar kan wel zeggen dat ik lichte tour mocht starten.
Erg goed voor je zelfvertrouwen, teer nog steeds op de roem van 4 jaar geleden namelijk hahaha

Ik hoop dat we in het zomerseizoen net zo hard als sommige hier gaan mits hij er klaar voor is natuurlijk
runningkawa schreef:5 proeven of 10 proeven?
Bijj mij is een wedstrijd altijd maar 1 proef