Petrie laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 10:18

Mijn eerste leren laarzen waren de Petri Grandprix, heb bijna geen last gehad met inlopen en zitten erg fijn vond ik zelf.. deze waren helemaal op maat laten maken. Aangezien deze te klein waren ging ik verder op Cavallo Talent, die ik ook erg fijn vond zitten, vond ze fijner dan de grandprix. Nu heb ik Petri 2000 laarzen op maat gemaakt, erg fijna laarzen, heel soepel sluiten goed aan en ben er zeer tevreden mee!

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 19:37

Ja best moeilijk allemaal... maar ik vind het inderdaad erg kostbaar om de petrie anky of de grand prix tijdens trainingen te gebruiken, die zou ik dan eerder voor wedstrijden willen dragen. Dus tijden de trainingen lijkt me zoiets als bijvoorbeeld de standard wel wat. Maar er zijn wel een paar dingetjes, ik heb een paar flinke kuiten en ik ben ook nog aan het afvallen, dus het beste zou zijn als ik laarzen heb die ik later weer aan kan laten passen, dus kleiner kan laten maken... suggesties????? En nog meer meningen over de petrie laarzen zijn welkom!!!!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:53

Ik heb der Petrie Anky, vandaag gekocht, die gebruik ik voor zóál, in de les op de manege, rij nu 1 keer in de week en voor, zóál wedstrijden Lachen

Ik moet ze ophalen, op zondag of maandag (evt. min 4 dagen)