ThermoLaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xsimone

Re: ThermoLaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:00

die van global zijn fijn!!!!! Haha!

zieta_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 17:41

hmm lastige situatie. bij de een zijn ze wel fijn bij de ander niet, ik denk dat ik ze maar gewoon een keer van iemand ga lenen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:47

Zijn die van BR toch niet zo snel kappot? rijd maar 1 keer in de week, dus wil er niet teveel aan besteden.

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 12:33

Ik heb pasgeleden die van BR aangeschaft. Ik heb ze nog niet aangehad dus hoe ze in het gebruik zijn weet ik nog niet. Ik vind ze er alleen wel erg lomp uitzien, ik voelde me net klein duimpje met de zevenmijlslaarzen Haha!
Dat zal ook wel een beetje komen omdat ik de laarzen een maat groter heb moeten nemen dan ik normaal heb, bij de laarzen van mijn eigenlijke maat zat de voet te krap, door die (vrij dikke) bontvoering. Maar ach, zolang ze maar lekker warm zijn is het mij best, ik hoef er tenslotte geen modeshow mee te lopen Knipoog

Zo zien ze eruit (ik heb alleen wel een iets andere uitvoering, de mijne hebben 4 sluitingen ipv 3)
Afbeelding

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 15:06

LovesSaartje schreef:
Zijn die van BR toch niet zo snel kappot? rijd maar 1 keer in de week, dus wil er niet teveel aan besteden.

ik heb volgens mij ook van BR, heb ze al een paar jaar ongeveer 3 keer per week aan als het koud is. dus nee bij mij gaan ze niet zo snel stuk.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:41

ik heb net de thermolaarzen van mountain horse aangeschaft, ben alleen benieuwd of mensen er ervaring mee hebben. met name wat betreft de maat. ik heb nu dezelfde maat genomen als mijn normale schoenmaat, en die zit op zich goed, maar als je ze nou inloopt, schuif je dan verder naar voor? ik heb ook van BR gepast (voor een thermolaars best sjiek nog, mooier dan de MH), helaas hadden ze mijn maat niet meer, anders had ik zeker die genomen. nu dus de mountain horse...
wilde ook de euro-star nog passen, maar die had superhorse niet...
maar mijn vraag dus: hebben jullie (degene met MH) dezelfde maat als je schoenmaat genomen of een maat groter?

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:39

Ik heb de MH thermolaarzen en heb een maat groter genomen, want dan kan ik dikke sokken aan en heb het idee dat het beter isoleert als je iets meer ruimte hebt...

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 10:05

Ik heb thermolaarzen van Dafna, bevallen goed en ik kan er ook prima mee rijden!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 18:22

Ik heb de MH Icerider. Dure laarzen (135 euro), hoop dat ze het geld waard zijn.
Heb er nog niet mee gereden. Maar ze zitten wel fijn. Ik heb dezelfde maat als altijd genomen. volgens een label dat aan de laars zit is de laars zo geisoleerd dat je met een dunnere sok kunt rijden.

Afbeelding

Enige nadeel en dat hebben alle standaardlaarzen die niet in hoogtematen te krijgen zijn: ze zijn veel te kort. De MH laarzen zijn dan verhoudingsgewijs nog vrij lang (komen slechts 10 cm te kort). De goedkopere laarzen zijn nog veel korter en dan kan ik er niet mee rijden, de laars blijft onder het zweetblad klemmen.
Ik heb ook nog die goedkope thermolaarzen staan, zoals op de foto hierboven. Die rijden niets, zijn alleen fijn op stal. Maar ze lopen ook niet echt lekker.

Eurostar heeft overigens ook mooie thermolaarzen. Ik vind de icerider nog net even mooier, maar de Eurostar is goedkoper.

Afbeelding

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 07:55

Die heb ik ook.... (ice rider). Kan nu al niet meer zonder!!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:12

Ik heb die van BR nu het 2e jaar en ze bevallen heel goed Ja

xxx

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:15

Ik heb de iceriders vandaag voor het eerst aangehad. Na een uur op de wagen (ik heb niet gereden, maar gemend) was alles koud (zelfs m'n handen waar ik wel handshcoenen om had), behalve m'nvoeten. Dus dat was weer een pluspunt.

zieta_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 21:42

ik heb gekozen voor laarzen met voering.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:22

Ik rij er gewoon 3x in de week mee. alleen moet je je voeten
niet te ver in de beugels doen want dan zit je vast Clown

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:27

o0valerie0o schreef:
Ik rij er gewoon 3x in de week mee. alleen moet je je voeten
niet te ver in de beugels doen want dan zit je vast Clown

Valerie: Gewoon een grotere maat stijgbeugels aanschaffen. Dan past het wel. Knipoog

Ik vind het ideaal!
Heb zelfs laarzen waar je de knopsporen eruit kunt draaien. Cool
Waren ook in de aanbieding, ergens in de 30 euro. Nagelbijten / Gniffelen
Bij de Welkoop zag ik ook mooie thermoslaarzen.
Daar waren ze rond de 40 euro.

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:57

Ik heb die van Eurostar besteld. Ik hoop dat er een beetje normaal mee te rijden valt, ik krijg altijd zulke koude voeten van het rijden. En die worden dan ook echt niet meer warm voorlopig.

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:23

Ik heb er 2 jaar mee gereden, en geen problemen mee gehad.
Wel gaat na een tijdje bij veel laarzen de voering van de hak kappot.
Vooral bij die van BR en Divoza hoor ik het vaak.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:25

bij ons op de club zijn thermolaarzen verboden geworden omdat ze nogal dikken neusen hebben, bij ons viel er namelijk iemand af en die bleef door dr thermo laarzen aan haar beugels hangen....... Scheve mond

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:29

Ik draag elke winter thermolaarzen alleen met rijden vind ik ze minder. Ze zakken steeds af tijdens het rijden.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:39

IK heb ze van HH €50. Op stal heerlijke dingen maar om te rijden zijn ze echt but. Nja het gaat wel je moet alleen beter je hakken uitdrukken zodat je neit naar voren schiet in de beugels.

lesley1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:41

die van harry's horse die zijn wel goed die zijn 37 nog iets Clown

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:59

Ik heb toevallig gisteren een paar bij de divoza gekocht van 39 euro. Over slijtage kan ik dus nog niets zeggen, maar wel dat ze heeeeeeeeeerlijk zitten en rijden!!!

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:03

Ik heb ze van de Hyporama waren niet duur 30 euro, ben erg erg blij mee lekkere warme voetjes.
Om mee te rijden vind ik ze wat minder omdat je minder 'aanvoelt' zegmaar. Maar om lekker mee door de stallen en blubber te stampen heerlijk Haha!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:05

Ik heb ze van HH. Van minnen zijn ze al aardig versleten. En vind ze ook erg lomp. ZOu er dus nooit mee rijden. Ik vind snowboots "gewoon", die van de wintersport zaken, warmer zitten. Ik doe ze altijd onder me spijkerbroek. Echt heerlijk

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:06

ik heb ze van Aigle, ze waren € 77.50.. En ze zijn zeker het geld waard. met springen ook, in de bossen zijn ze heerlijk warm Tong uitsteken
en wat ik ook belangrijk vind: ze zijn makkelijk schoon te houden

Ik zal een foto zoeken:
Afbeelding
deze met een beige onderkant