hoe verder na het Z2??? Weet iemand hoe het zit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Exodus

Re: hoe verder na het Z2??? Weet iemand hoe het zit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 17:00

xafir schreef:
hallo,

ik denk inderdaad dat de overstap naar het zzlicht niet onderschat moet worden.
heel veel mensen gaan gewoon maar starten.... je ziet enorme startlijsten en weinig winstpunten.
als ik naar mezelf kijk dan zie ik dat ik in 9 wedstrijden 26 wp in het Z2 had en in het zzlichtoke ik heb alle 10 de punten maar daar komen ze niet aanwaaien.
er word heel anders gekeken veel meer oprichting en verzameling!

Daar was ik idd. al bang voor. Ik geloof namelijk dat ik met Tact (is helaas inmiddels verkocht) best mijn punten voor de Z2 en uiteindelijk de punten om ZZlicht te mogen rijden bij elkaar te hebben. Alleen ik geloof gewoon echt niet dat de verzemeling, impuls en oprichting die ik nu met hem had voor dat niveau voldoende was! Hij zou het wel kunnen etc. Maar daar moest zeg maar nog veel aan gedaan worden.

En idd. zie je in alle "lagere" (dan bedoel ik Z2 en lager) klasses dat sommigen na heel lang rijden toch hun puntjes binnenhalen en uiteindelijk daar belanden. Denk dat dat vanaf de ZZlicht niet zal gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 18:47

Exodus schreef:
Martie schreef:
Exodus, je zou ook kunnen proberen of je een keer schrijfster mag zijn bij dit soort rubrieken. Erg leerzaam en je merkt meteen wat juryleden belangrijk vinden op dat niveau. Bovendien is het ook leuk en zijn juryleden vaak blij met een schrijfster die weet waar het over gaat zodat ze termen niet hoeven uit te leggen.

Ja Ik was ook van plan om gewoon eens een paar verenigingen op te bellen die deze wedstrijden houden en het te vragen. Alleen weet ik niet waar ze gehouden worden en welke vereniging daar dan achter zit. Heb inmiddels al wel wat sites waar ik kan kijken dus ga dit zeker eens vragen.

In oirschot hebben ze altijd ernstig schrijfsters te kort!!
Ik heb het daar ook een paar keer gedaan, erg leuk

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:09

Ga inderdaad gewoon eens kijken naar zo'n wedstrijd, erg leuk om te zien. Vooral de verschillen in kwaliteit tussen de kopgroep en de rest.