WAAROM rij jij met BP?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dyyy

Re: WAAROM rij jij met BP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:39

Omdat ik een vrij jong paard heb (4 jaar). En hij af en toe nog wel eens een explosie kan hebben. Meestal blijf ik er wel op zitten. Maar de BP is voor de zekerheid.

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:44

Ik heb mijn BP alleen met springen aan, mocht je een goeie val in de palen en/of balken maken dan zijn je ribben toch meer beschermd. Ik voel me ook veiliger als ik hem aan heb ( gewoon het idee zeg maar). Nu alleen de stuitjes- beschermer nog Haha! ( na een goeie val ben ik 2 maanden er uit geweest vanwege een blessure aan mijn stuitje.. )

Oh en ik denk als ik mijn paardje ga inrijden dat ik voor de zekerheid toch mijn BP aantrek, je weet maar nooit. Of het daadwerkelijk goed is om te doen weet ik niet maar daar heb ik nog 2 jaar voor om dat uit te zoeken haha)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:47

Ik spring alleen met bodyprotector omdat hij dan super heet is en ik er al een paar keer naast heb gelegen Haha! Sinds ik met bp rij ben ik er op de een of ander manier ook nooit meer afgevallen *klopt af* Tong uitsteken

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:04

Nu heb ik nog geen BP, maar mocht ik eens springwedstrijden starten zou ik er zeker eentje aanschaffen.
Nu springen we af en toe een klein kruisje, voor die paar keer per jaar vind ik het niet nodig om een BP aan te schaffen.