[PG] Utah, schimmel, nu 5 jr

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [PG] Utah, schimmel, nu 5 jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:36

Ariebombarie schreef:
Ik ben weer een stapje dichter bij! Willem Roossien komt uit Zwolle! Wie o wie kent hem?!

neem eens contact op met Ruchet, die woont in die omgeving en kent bijna alle handelaren. Ja

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:32

Ariebombarie schreef:
Ik krijg hopelijk snel het nummer van die Willem, dankzij een mede bokker!!! Maar ben zo ongeduldig Bloos dus misschien ga ik wel alle Roossien's afbellen in regio Twente, Apeldoorn en Zwolle

Nou als je alle Roossien's in Zwolle af gaat bellen bereid je dan maar voor. Zij handelen zoveel in paarden denk niet dat ze het hebben onthouden. En volgens mij is het daar ook niet echt zuivere koffie. Succes ermee!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 22:36

Shabbay, ik heb een paar mensen die hem (denken te) herkennen en die zijn nummer gaan achterhalen voor me. Ik heb tegen mezelf gezegd bij het begin van de zoektocht dat als ik serieus wilde gaan zoeken ik ook voorbereid moet zijn op het ergste. En dat ben ik ook zeker, hoe hard het ook is Ja
Dankjewel Lachen
Kusje

peerdekonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:07

Hallo allemaal,
zit met volle verwondering te lezen hoe jullie allemaal meehelpen om het paard te zoeken pet je af

maar ik heb mn paardje zelf bij een handelaar omg kampen overijssel staan ,
als jullie wilen kan ik natuurlijk hem vragen of hij die willem kent>

hoort het wel en succes

groetjes dre.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 20:18

Helaas nog geen nummer gekregen.. Ik heb de 2 Roossien's gebeld uit Zwolle, maar die nemen allebei niet op Scheve mond Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens he Nagelbijten / Gniffelen

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:25

Ariebombarie schreef:
Smeejj schreef:
Ik wou net zeggen ik kijk wel op concours voor je, maar dat hoeft dus ook niet Clown. Ik wil wel voor je rondkijken, kom nog wel es ergens hier in de buurt Ja

thanks!! de vorige eigenaresse is net iets ouder dan dat jij bent...
hij stond in de buur van Deventer/Wilp (afslag Wilp in ieder geval! naast een dijk)

Whooh hier heb ik kennissen wonen in Wilp,en ook hebben zij paarden vlak aan dijk staan!
Wilp is maar een heel klein dorpje,bijna alle paardenmensen kennen elkaar daar!
Ik zal morgen eens even voor je gaan bellen,misschien komen mijn kennissen wat voor je te weten waar je paardje heen is gegaan!
Zodra ik meer weet zal ik het je melden!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:30

Ik kan je niet verder helpen helaas. Ik kom uit Zwolle en weet van horen zeggen dat hier idd een handelaar zit, maar mij is aangeraden daar ver uit de buurt te blijven als het om het kopen van paarden gaat zeg maar.

Hoop hard voor je dat het die man niet is (weet zijn naam niet) maar anders ben ik bang dat je daar weinig info zult krijgen...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 11:39

lundi schreef:

Whooh hier heb ik kennissen wonen in Wilp,en ook hebben zij paarden vlak aan dijk staan!
Wilp is maar een heel klein dorpje,bijna alle paardenmensen kennen elkaar daar!
Ik zal morgen eens even voor je gaan bellen,misschien komen mijn kennissen wat voor je te weten waar je paardje heen is gegaan!
Zodra ik meer weet zal ik het je melden!

Nagelbijten / Gniffelen misschien is het raadzaam om eerst het hele topic eens door te lezen Bloos
Kusje

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:14

Heb ik gedaan.......natuurlijk heb ik gelezen dat je al een stapje verder bent en eigenlijk op zoek bent naar Willem Roossien,aangezien de mensen die ik ken daar ook volop in de paardenwereld zitten .........en hun oom paardenhandelaar is,zou je nog wel eens wat te weten kunnen komen he!
Maar ,dat is blijkbaar niet meer nodig aan je andwoord te zien !

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 16:10

lundi schreef:
Heb ik gedaan.......natuurlijk heb ik gelezen dat je al een stapje verder bent en eigenlijk op zoek bent naar Willem Roossien,aangezien de mensen die ik ken daar ook volop in de paardenwereld zitten .........en hun oom paardenhandelaar is,zou je nog wel eens wat te weten kunnen komen he!
Maar ,dat is blijkbaar niet meer nodig aan je andwoord te zien !

Dat is helemaal niet waar, ben nog steeds op zoek naar zijn nummer!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 16:48

Kaja schreef:
Je loopt ook weer te hard van stapel hee Arie... Knipoog

Alle hulp is welkom toch??

You'll never know...

Daarom vraag ik ook nog steeds alle hulp Ja
Lundi denkt dat het niet meer nodig is, maar het tegendeel is juist waar!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:37

ik ben onder de induk van dit topic!
probeer dit eens: (via google)
Stal Claudia Roossien
woldweg 224
9606 PK Kropswolde
ik mag hier geen telnrs zetten of wel?
http://www.wilvital.com/groningen.html

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 14:42

thanks voor de tip! Helaas kennen ze de man niet Dus we zoeken weer verder!
Thanks! Kusje

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 15:55

BarbaLala schreef:
jemig zeg!
je hebt al wel een aantal goede aanknopingspunten lees ik!
kan je het niet via het teefoon boek proberen? zoals je eerder zelf al aangaf?

Nope, daar staat geen Willem Roossien in, ook niet in de gouden gids en noem alle gidsen maar op. Alle 2 de Roossiens in Zwolle die er wel in staan gebeld maar kennen hem niet

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:18

Heet hij zeker weten Willem? Geen Jan Willem ofzo?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 09:08

Willem Roossien it is... Meerdere mensen 'kennen' hem wel, van naam dus. Maar hebben/weten verder geen info...

( Verdrietig was zo lekker op gang, maar lijkt nu echt stil te liggen... zit er over te denken om binnenkort naar Zwolle te rijden en zelf te gaan zoeken... al ben ik bang voor een speld/hooiberg verhaal...)

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 09:53

Ariebombarie schreef:
Willem Roossien it is... Meerdere mensen 'kennen' hem wel, van naam dus. Maar hebben/weten verder geen info...

( Verdrietig was zo lekker op gang, maar lijkt nu echt stil te liggen... zit er over te denken om binnenkort naar Zwolle te rijden en zelf te gaan zoeken... al ben ik bang voor een speld/hooiberg verhaal...)

Ik denk zeker een speld in de hooiberg verhaal. Wij hebben een zaak waar ook veel Roossiens komen. In elk kamp in Zwolle zitten ze. Vroeger zag ik nog wel eens een Jan Roossien die had zijn paarden in de buurt staan bij ons. Die wil ik eigenlijk niet meer kennen maar mocht ik hem heel toevallig tegenkomen als (wat echt een jaren project is) dan zou ik het kunnen vragen maar ik ga er niet speciaal naar toe. Ik zou niet willen dat hij denkt dat ik iets van het hem wil zeg maar. Dat moet je niet hebben bij zulke mensen. Succes met je zoektocht!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 09:47

shabbay schreef:
Ik denk zeker een speld in de hooiberg verhaal. Wij hebben een zaak waar ook veel Roossiens komen. In elk kamp in Zwolle zitten ze. Vroeger zag ik nog wel eens een Jan Roossien die had zijn paarden in de buurt staan bij ons. Die wil ik eigenlijk niet meer kennen maar mocht ik hem heel toevallig tegenkomen als (wat echt een jaren project is) dan zou ik het kunnen vragen maar ik ga er niet speciaal naar toe. Ik zou niet willen dat hij denkt dat ik iets van het hem wil zeg maar. Dat moet je niet hebben bij zulke mensen. Succes met je zoektocht!

Heb je toevallig iets van een adres voor me? Dan rij ik er zelf heen Ja

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:39

en is het al een beetje gelukt ik zal aan m'n leraar (van rijden) eens vragen die kent echt super vele mensen in die streek en verder misschien kan ik je daarmee een beetje helpen Haha!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 17:55

echt helemaal niks gewoon Verdrietig heb de Roossiens in Zwolle al gebeld en kennen hem niet en dus ook geen familie....

lana_te thanks!

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 09:21

Ik kan helemaal niks voor je doen helaas. Ik woon niet in de buurt van zwolle ofzo, en ik ken geen Roossien. Maar de eigenaar van de stal waar ik sta is wel een handelaar die erg veel mensen kent. Hij reist ook regelmatig het hele (buiten?)land door voor de handel. Ik zal het hem eens vragen. En verder zal ik internet (marktplaats/sporthorses,etc.) voor je in de gaten houden. stel dat ze hem nog doorverkopen, dan komt hij daar waarschijnlijk wel op te staan. Maarja dat zul je zelf ook wel in de gaten houden denk ik..

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:11

Poeh ik heb alles gelezen, jij hebt veel over voor Utah, zou je hem dan weer terug willen of gewoon heel benieuwd?

Heel veel su6 ermee, helaas woon ik bij Eindhoven de andere kant op dus Knipoog

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:14

ik ben ten eerste heel benieuwd hoe het met em gaat en waar hij uiteindelijk beland is Ja als ik hemmochtvinden weet ik niet wat ik doe Bloos

thanks blinkey Kusje

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:20

Hoe oud was Ultah toen ze verkocht werd? bij ons op de manege staat namelijk een Merrie genaamd UltRa Light! Ultra is nog niet zo oud en bijna uitgegroeid. Ze word een beetje roodschimmel-achtig...

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:05

x_MAARTJE; Topic lezen Knipoog Utah is een schimmelRUIN, richting wit schimmel...

@TS; ik hoop voor je dat je er nog achter komt waar je paardje is gebleven. Ik weet wat je meemaakt, ik heb mijn rijpaard ook verkocht en heb geen idee waar hij is. Enige wat ik weet is dat zijn papieren in Engeland zijn bij een ander paard.
Vervelend dat niemand die handelaar kent, en als je nou eens andere handelaren in zijn buurt opbelt om te vragen of zij hem kennen en een telefoonnummer voor je hebben ? Misschien handelt hij wel onder een andere naam of onder een stalnaam o.i.d ...