Ariebombarie schreef:Ik ben weer een stapje dichter bij! Willem Roossien komt uit Zwolle! Wie o wie kent hem?!
neem eens contact op met Ruchet, die woont in die omgeving en kent bijna alle handelaren.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ariebombarie schreef:Ik ben weer een stapje dichter bij! Willem Roossien komt uit Zwolle! Wie o wie kent hem?!
Ariebombarie schreef:Ik krijg hopelijk snel het nummer van die Willem, dankzij een mede bokker!!! Maar ben zo ongeduldigdus misschien ga ik wel alle Roossien's afbellen in regio Twente, Apeldoorn en Zwolle

Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens he
Ariebombarie schreef:Smeejj schreef:Ik wou net zeggen ik kijk wel op concours voor je, maar dat hoeft dus ook niet. Ik wil wel voor je rondkijken, kom nog wel es ergens hier in de buurt
thanks!! de vorige eigenaresse is net iets ouder dan dat jij bent...
hij stond in de buur van Deventer/Wilp (afslag Wilp in ieder geval! naast een dijk)

lundi schreef:
Whooh hier heb ik kennissen wonen in Wilp,en ook hebben zij paarden vlak aan dijk staan!
Wilp is maar een heel klein dorpje,bijna alle paardenmensen kennen elkaar daar!
Ik zal morgen eens even voor je gaan bellen,misschien komen mijn kennissen wat voor je te weten waar je paardje heen is gegaan!
Zodra ik meer weet zal ik het je melden!
misschien is het raadzaam om eerst het hele topic eens door te lezen 

lundi schreef:Heb ik gedaan.......natuurlijk heb ik gelezen dat je al een stapje verder bent en eigenlijk op zoek bent naar Willem Roossien,aangezien de mensen die ik ken daar ook volop in de paardenwereld zitten .........en hun oom paardenhandelaar is,zou je nog wel eens wat te weten kunnen komen he!
Maar ,dat is blijkbaar niet meer nodig aan je andwoord te zien !

Kaja schreef:Je loopt ook weer te hard van stapel hee Arie...![]()
Alle hulp is welkom toch??
You'll never know...

Dus we zoeken weer verder!

BarbaLala schreef:jemig zeg!
je hebt al wel een aantal goede aanknopingspunten lees ik!
kan je het niet via het teefoon boek proberen? zoals je eerder zelf al aangaf?

was zo lekker op gang, maar lijkt nu echt stil te liggen... zit er over te denken om binnenkort naar Zwolle te rijden en zelf te gaan zoeken... al ben ik bang voor een speld/hooiberg verhaal...) Ariebombarie schreef:Willem Roossien it is... Meerdere mensen 'kennen' hem wel, van naam dus. Maar hebben/weten verder geen info...
(was zo lekker op gang, maar lijkt nu echt stil te liggen... zit er over te denken om binnenkort naar Zwolle te rijden en zelf te gaan zoeken... al ben ik bang voor een speld/hooiberg verhaal...)

shabbay schreef:Ik denk zeker een speld in de hooiberg verhaal. Wij hebben een zaak waar ook veel Roossiens komen. In elk kamp in Zwolle zitten ze. Vroeger zag ik nog wel eens een Jan Roossien die had zijn paarden in de buurt staan bij ons. Die wil ik eigenlijk niet meer kennen maar mocht ik hem heel toevallig tegenkomen als (wat echt een jaren project is) dan zou ik het kunnen vragen maar ik ga er niet speciaal naar toe. Ik zou niet willen dat hij denkt dat ik iets van het hem wil zeg maar. Dat moet je niet hebben bij zulke mensen. Succes met je zoektocht!

heb de Roossiens in Zwolle al gebeld en kennen hem niet en dus ook geen familie....

als ik hemmochtvinden weet ik niet wat ik doe 
Utah is een schimmelRUIN, richting wit schimmel...