Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:En die zijn niet rond de 200 euro?
Citaat:Ik heb sinds kort de Eurostar Finale, dit is een lekkere warme broek. Mijn andere broeken zijn allemaal van Pikeur maar merk dat die Eurostar een stuk warmer is!
Ik heb sinds kort de Eurostar Finale, dit is een lekkere warme broek. Mijn andere broeken zijn allemaal van Pikeur maar merk dat die Eurostar een stuk warmer is!
marloezzke schreef:cavallo vanaf 135,-
kentucky vanaf 165,-Citaat:Ik heb sinds kort de Eurostar Finale, dit is een lekkere warme broek. Mijn andere broeken zijn allemaal van Pikeur maar merk dat die Eurostar een stuk warmer is!
die heb ik ook, helaas niet echt warm genoeg wanneer het echt koud is.
de modellen van cavallo en kentucky zijn van een hele andere stof.
water en winddicht, wat ik erg prettig vind de kou slaat al gauw op je bovenbenen. de binnenkant is van fleece, daarbij is hij niet overdreven dik.
de thermostof van eurostar of anky is ideaal voor wanneer je binnen kan rijden tijdens de koude dagen maar voor buiten is hij niet warm genoeg, dit is een hele andere stof dan de nieuwe softgelstof van cavallo en kentucky.
van deze softgel worden ook jassen gemaakt en vesten en komt oorspronkelijk uit de zeilsport.
ladyjoy schreef:Intersport? Is dat een sportwinkel?
amaretto20 schreef:ik doe meestal een dikke panty of majo eronder lekker warm en niet duur
Jessbub schreef:Als ik het egt koud heb doe ik er gewoon een majo onderik kan ook alleen maar buiten rijden
_Kiki_ schreef:Jessbub schreef:Als ik het egt koud heb doe ik er gewoon een majo onderik kan ook alleen maar buiten rijden
Maar dan pas ik mijn leren laarzen niet meer