Echt warme handschoenen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Re: Echt warme handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:42

ik vind alleen leren handschoenen fijn rijden.
de rest vind ik echt verschrikkelijk dan ben ik steeds mijn teugels kwijt en heb ik het gevoel dat ik veel minder voel zeg maar.

weet zo alleen het merk ff niet meer dat ik heb.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:46

ik heb vorige week bij de paardendrogist winterhandschoenen gekocht. Deze zijn van imperial riding, met thinsulate erin. Dit zit op de bovenkant. Ik heb er al mee gereden en vind het een zeer prettige handschoen. Warm aan de bovenkant en goede grip en niet te dik aan de onderkant.

Omdat ik ze een week heb kan ik weinig zeggen over slijtvastheid. Maar ze kostten me 13,95 dus ik verwacht er niet net zoveel van als mijn handschoenen met leren onderkant. Maar die zijn niet warm genoeg.

Wie weet iets om ook te proberen?

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:48

ik heb gewoon van die fleece handschoenen met anti slip aan de binnenkant..!! zijn redelijk warm, maar als het toch echt koud is en ik ga gewoon naar buiten trek ik met toch m'n gewone handschoenen aan!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:47

roeckl light en grip fleece vind ik erg fijn!

pomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:34

Ik heb altijd die met die nopjes op, maar die zijn toch te koud vind ik (ik rijd altijd buiten). Daarom heb ik van die dunne zwarte onderhandschoenen gekocht, bij zo n winkel waar ze allemaal oudemensenkleren hebben (weet niet hoe het heette).

Maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd, dus of het helpt kan ik je niet vertellen...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 10:51

Ik zit er hard over te denken om van die neopreen rijhandschoenen te kopen, die op de site van bluebalance staan...

Daar zijn dus ook goede ervaringen mee qua grip en stijtage?

Zatilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:42

hay
ik heb van redhorse! een nieuw merk geloof ik. ik had een rijbroek ervan gekocht.en toen zagen we in de zelfdek;eurhandschoentjes! het zijn lekkere fleece dingen

groetjes xianna

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 17:41

welke zullen dan het dunst en toch het warmst zijn? want mijn handschoenen slijten echt enorm, dus ik moet ook handschoenen hebben waar niet na een maand zoals meestal de gaten invallen

Afbeelding

voor 34,95

http://www.bluebalance.nl/index.php?id=14

de eerste

de onderste
voor; € 21,95

voor € 18,95 ( en heb je hier ook profeit van dat je die vinger dinges los kan maken? en het zal neit voor niks zijn, dus heb je dan wel grip op je teugels ?)

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:53

Als het heel koud is, dan doe ik hele smalle leren handschoentjes aan en daarover die gewone goedkope met nopjes Lachen

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:55

lotjj92 schreef:
welke zullen dan het dunst en toch het warmst zijn? want mijn handschoenen slijten echt enorm, dus ik moet ook handschoenen hebben waar niet na een maand zoals meestal de gaten invallen

Afbeelding

voor 34,95

http://www.bluebalance.nl/index.php?id=14

de eerste

de onderste
voor; € 21,95

voor € 18,95 ( en heb je hier ook profeit van dat je die vinger dinges los kan maken? en het zal neit voor niks zijn, dus heb je dan wel grip op je teugels ?)

Ik denk dat dat is als je bijvoorbeeld op aan het zadelen bent dat je handschoenen uit hoeft te doen ( ik persoonlijk kan dat niet met handschoenen)

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:56

roekl handschoenen heb ik ook, super fijn en warm!! en gaan lang mee.. alleen erg prijzig... 30 euries...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:04

Frank schreef:
Als je écht warme handjes wilt houden moet je handschoenen van neopreen kopen.
Dit is het warmste dat je krijgen kunt.

Ben ik niet met je eens.
Ik zweer bij handschoenen van Thinsulate. Niet zo dik, zacht en súper warm!
En niet vreselijk duur, geen 20 euro.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:09

lotjj92 die handschoenen van 18.95 zijn echt 'stalhandschoenen'. Ik wilde ze eerst ook want ik heb zelf terugklap wanten en dat is er handig, maar ik hoorde van iemand dat ze minder geschikt zijn om te rijden. Die andere handschoenen uit het rijtje op die site zijn wel allemaal rijhandschoenen maar hebben dus geen terugklapvingers.