Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

die rij ik omdat willem het nog steeds leuk vind om achter andere paarden aan te sloffen.. soms moet je ook eens iets doen wat je paard leuk vind he
amondi schreef:het kan best, mits je zelf weet wat je wil en kan!
.lejo schreef:ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat de verwarring van verschillende instructeurs vrij makkelijk op te lossen is door gewoon eens met z'n 3en 4en of hoeveel het er ook zijn bij elkaar te komen en te overleggen wat je doelen/ideeen zijn. iedereen ziet weer andere dingen en dan lijkt het me heel prettig om verschillende instructeurs(trices) te hebben die uiteindelijk samenwerken aan jouw doel
lejo schreef:maar dan moeten zij toch onderling kunnen overleggen. 2 volwassen mensen kunnen toch vast wel tot een compromis komen of een regeling zodat je iig niet op 2 tegenstrijdige manieren bezig bent. want dat lijkt me voor paard en ruiter niet juist. dan moeten zij toch ook wel begrijpen dan cursusleider en instructeur (ik neem tenminste aan dat zij dan allebei aan 1 persoon lesgeven)