Nieuwe laarzen AAUUUW!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

__Esther__

Re: Nieuwe laarzen AAUUUW!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:46

Ik heb sinds vandaag nieuwe laarzen, maar ik moet zeggen ik hebnog geen pijntje gehad Vork

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:48

ik heb nu ook sinds 2 weken petrie standaard.. in het begin echt een hel! maar ik heb er nu voor het eerst mee gereden.. in het begin voelde ik me net een houten pop.. maar later raakte ik er wat aan gewend en reed het eigenlijk best wel goed.. het enige wat ik ook had is voor mijn gevoel minder contact met mijn paard.. heb er trouwens ook veel mee gefietst.. in het begin super pijnlijk maar nu zitten ze best lekker op de fiets Pling

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:53

haha hetzelfde probleem hier, verga van de pijn. maar je moet er wat voor over hebben he Haha!

annelieke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 06:38

l0esjj schreef:
Same Here,
heb ook net nieuwe Petrie Anky's menn wat een hel niet normaal Nagelbijten / Gniffelen
Sterkte met inlopen Knipoog

Ik heb vorig jaar ook de nieuwe petries van anky gekocht (met rits aan de voorkant). Ik heb met inlopen TOTAAL geen last gehad. Kon zelfs een 45 minuten met de hond wandelen, gelijk de eerste dagen. Mijn probleem met de laarzen kwam pas een aantal weke daarna. Maar dit lag waarschijnlijk aan mijn sporen, die hebben mijn enkel (echt het uitsteekseltje) zo geirriteerd...! Daar heb ik echt maanden last van gehad! Maar veredr qua inlopen zoals ik hier allemaal lees.....het lijden is me bespaard gebeleven Haha!

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 07:47

Ik heb geen last van mijn laarzen gehad

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 08:06

Sylhouet schreef:
Toen ik de eerste keer met mijn Petrie Anky's ging rijden toen had ik ook echt een waardeloos contact met mijn paard en voelde alles dus heel anders dan anders aan. Ze waren ook nog erg stijf natuurlijk.

Heb toch doorgezet toen en het gekke was, na een keer of 3 rijden reed ik er al zo mee weg! Het kan dus ook wel heel snel overgaan Ja !

Hier precies hetzelfde verhaal.
Lopen doe ik er zo min mogelijk mee. Gaat prima, maar ik heb ze om mee te rijden.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:01

heb al gehoord dat je ze best NIET inloopt, maar direct gaat rijden. Je hebt een andere "houding" als je stapt dan als je op je paard zit. Maar bon binnen een 6-tal weken mag ik er ook aan geloven, hopelijk zijn die krengen rap ingelopen Knipoog (ingereden..)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:43

Fietsen hielp dus bij mij Nagelbijten / Gniffelen

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:46

flink trappen lopen en fietsen. Dat doet wel pijn maar helpt echt:>

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:46

Ik heb een paar maanden geleden Petrie Prefects gekocht en dat was in het begin ook een hel. Ik heb ze gewoon aangetrokken veel gelopen, traplopen. Gewoon in huis aan en ik heb ze ook aangetrokken naar mijn werk ( onder een broek zie je er niets van). Fietsen wil ook wel helpen.
Nu ben ik zo blij met mijn laarzen, ze zitten heerlijk!!

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 09:06

Ik heb een paar maanden geleden de Petrie Anky gekocht. Ik heb er nog niet mee gereden. Wel kan ik er een uur mee lopen zonder pijn te krijgen. Ze zijn nu ook wel wat ingezakt. Nu alleen even een vraag aan jullie: wanneer weet je nu dat ze genoeg zijn ingezakt en dat je er mee kan rijden. In de winkel werd gezegd dat ze eerst 2 cm moeten inzakken en daarna kan je pas op je paard. Als je dat eerder doet gaan ze ombuigen. Dit ombuigen wil ik natuurlijk niet maar nu weet ik dus niet wanneer ik ermee op mijn paard kan stappen...

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 09:47

Ik heb na een paar weken thuis mijn laarzen gedragen te hebben gewoon een keer opgestapt ( via een krukje).

viit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:36

Heel veel erop lopen en veel met je enkels draaien enzo...Tong uitsteken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:23

Gewoon een half uurtje met de laarzen aan met je voeten in twee emmers warm water gaan zitten.
Daarna goed invetten en er een paar uur op lopen en mee rijden. Dan zijn ze zo ingelopen! Niets geen pijn gehad Lachen

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:56

ik heb cavallo's, ben er gewoon mee gaan rijden... nergens last van gehad Haha!