Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
chelsea82 schreef:Ik jureer zelf ook en ik gebruik alle cijfers.
Goed is goed en slecht is slecht.
Dus een 9 heb ik geen moeite mee, maar een 2 ook niet.
Maar je hebt soms combinaties in de ring waar je echt niks mee kunt, waardoor je dus op de 6jes uitkomt.
Heel vervelend, maar het is soms niet anders.
Het gaat niet goed, maar het is ook niet onvoldoende, dus dan geef je toch weer een 6.
Vooral in de B en L proeven heb ik dat veel, er straalt niks van af, het loopt de gehele proef braafjes, de hoofd/halshouding is het nog net niet helemaal enz enz.
Ik ben wel zo dat ik bij elk onderdeel commentaar zet, dus ook al hebben ze een 6jes proef er staat altijd duidelijk commentaar bij.

oversized schreef:Ik vind trouwens wel dat het protocol VOL moet staan met "opbouwende kritiek" en laat zelf bij bijna alle onderdelen een aanwijzing noteren.
. veel 6 een paar 7vens en een paar 4ren.. Net geen winstpunt.Charos schreef:Misschien geen 6jes jury, maar gewoon een 6jes proef. Waarom willen mensen toch altijd alles op de jury afschuiven.

Tango40 schreef:Vindt ik ook, ik had bij de SBI competitie volgens mij jou als jury, met het gegeven commentaar kan ik weer verder.
Bij sommige jury`s heb ik een 5 terwijl ik niet weet wat er nu niet goed aan was. Dan kan ik er ook weinig mee.
Off topic: Ook leuk dat er zelf had opgeschreven dat het een talentvol paard was. Was weer helemaal trots!