tesss schreef:(Als dit nog niet het geval is natuurlijk)
Ik had misschien wat groter moeten zetten, maar bij deze dus.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

tesss schreef:(Als dit nog niet het geval is natuurlijk)
Liezel1 schreef:moet een moddie hier niet inspringen?
Liezel1 schreef:meestal worden niet nagekomen afspraken van EA toch door een mod opgelost?

Yvonniej schreef:Cayusejuhh schreef:TSzit ook al bijna 2 weken te wachten op mijn scheerapparaat die ik van jou gekocht heb via Bokt
heb ook al betaalt zaterdag 2 weken gelee..
Ik voel me eigelijk beetje net als jij![]()
Dus kan je me verlossen wanneer het ding nu komt?
En ik heb na lang wachten op het spul 14 euro verzenden moeten betalen aan de deur terwijl 6,20 afgesproken was. Dus ook ik voel me net als Cayusetjuhh.
Sjadron013 schreef:Denk dat je het gewoon kwijt bent.. In 't vervolg kan je beter spullen ophalen als het via marktplaats is, of onder rembours verzenden.
silverbrumby schreef:
en ook deze weer, dit was per pb dacht ik toch afgehandeld!??! je kocht van mij iets wat ik snel na betaling heb opgestuurd!! Ik had de mail niet helemala goed gelezen, en je wilde er nog beugels bij. Ik heb je tegemoetgekomen in de verzendkosten en er beugelriemhoesjes en een bijna neiuwe nesopreen singel inegdaan, vooooorr niets!! en zoals afgesproken dat ik dan dus het pakket ongefrankerd mocht verzenden naar je, en ja ik had ook niet geweten dat het duurder is dan in verzendkosten! Dat kun ej mij niet kwalijk nemen, dan moet je bij tnt wezen lijkt me.