divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Re: divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:58

Ik ga binnekort "voor het eerst" naar Divoza in Zoetermeer. Ben benieuwd!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 22:22

Afbeelding
Afbeelding

hier ben ik trouwens uiteinderlijk mee thuis gekomen Tong uitsteken

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:39

In Divoza ben ik wel eens geweest, ik kocht daar wat spulletjes de mensen waren vriendelijke maar veel kennis hadden ze niet.
Bos uitersport, vrijwel om de hoek en ik ben er nog nooit geweest Haha! Zal ik eens snel gaan doen als ik weer wat nodig heb

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:26

geit schreef:
hier ben ik trouwens uiteinderlijk mee thuis gekomen Tong uitsteken

Van de divoza dan? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:37

Ik kom er regelmatig omdat ze best uitgebreid zijn. Maar klantvriendelijk zijn ze absoluut niet. Maar daar kan ik mee leven, nou moet ik zeggen dat ik daar wel heel vervelende ben Haha!

Voor echte belangrijke en kwaliteit spullen kun je beter naar een speciaalzaakje gaan. Maar voor borstels dekjes ect. ga ik er vaak wel heen.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:47

Ben pas ff naar Heteren geweest !! Tong uitsteken
We moesten daar in de buurt zijn met het paard van m'n nicht..
Toen we evenlater terug wouden gaan naar huis,,bleek toen we haar paard weer in de trailer zette,,zijn deken helemaal verrot was :| Dus mijn nicht wou eigenlijk wel onderweg,,of daar al eignelijk meteen (maar dat kon niet) een andere deken hebben..
Zijn we dus even naar de divoza in Heteren geweest.. Ze waren echt heel vriendelijk !! Begrepen dat we wel op moesten schieten,,niet dat paard daar de hele tijd laten staan (we hadden hem wel even uit de trailer gehaald..
Ze hielpen echt helemaal meejj met het zoeken voor een goeie deken..
Uiteindelijk heeft me nichtje daar een goeie deken gekocht (A)..
En hij is nog steeds heel dacht ik Tong uitsteken Paste ook perfect Lachen

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:16

ik ben zeer tevreden klant helpen altijd heel erg goed gisteren nog geweest en kom gewoon terug met deken en nieuwe rijbroek dus ik vind het een fijnenzaak

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:23

Ben er matig tevreden over. Qua ruimte wel bon, qua assortiment niet echt... Probeer maar eens een zachte borstel te vinden; ze zijn allemaal even hard en niet zo geschikt voor kleine handjes. Hetzelfde voor shabrakken... Je komt binnen en ziet een flinke muur, maar als je er uiteindelijk voor staat, blijken ze allemaal min of meer dezelfde kleur en dikte te hebben, en uiteraard precies net niet wat je zoekt Haha!

Via de website heb ik wel e.e.a. op de kop weten te tikken, maar mijn favoriete winkel is het zeker niet

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:24

ik ben tevreden met divoza in heteren en dat is uit zwolle toch de dichtsbijzijnde. en de handschoenen liggen idd achter de kassa

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:55

Ik vind de divoza een prima winkel. Lachen
Ze halen altijd alles voor mij uit het magazijn en als er iets niet is, wordt het gewoon voor je besteld.

Ook dingen ruilen is nooit een probleem. Lachen

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:59

Ik ben ook tevreden over Divoza in Leek, de andere fillialen ken ik niet dus daar kan ik ook geen mening over geven.
En volgens mij is de ene Divoza de andere niet Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:33

Ik vind dat je daar keurig geholpen wordt.
Misschien idee om naar iemand toe te gaan als je hulp nodig hebt? Knipoog

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 02:03

Karoliefje_ schreef:
Ik vind dat je daar keurig geholpen wordt.
Misschien idee om naar iemand toe te gaan als je hulp nodig hebt? Knipoog

ik heb die hele winkel doorgezocht,er liep 1 iemand rond die heen en weer aan het rennen was Knipoog
nou ja laat dan maar.ik ga niet een uur wachten tot ik geholpen word.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 02:04

Jamezy schreef:
Ben er matig tevreden over. Qua ruimte wel bon, qua assortiment niet echt... Probeer maar eens een zachte borstel te vinden; ze zijn allemaal even hard en niet zo geschikt voor kleine handjes. Hetzelfde voor shabrakken... Je komt binnen en ziet een flinke muur, maar als je er uiteindelijk voor staat, blijken ze allemaal min of meer dezelfde kleur en dikte te hebben, en uiteraard precies net niet wat je zoekt Haha!

Via de website heb ik wel e.e.a. op de kop weten te tikken, maar mijn favoriete winkel is het zeker niet

ik had op de website zitten kijken.
hele mooie jodphurs gezien.ik denk nou relaxt ga ff naar kijken.
toen ik ze in het echt zag had ik metene zoiets van nee dat je daar mee zou durfen lopen hahaha Clown

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:49

ik vind het soms wel, en soms niet goed..
ik vind ze meestal niet zo klantvriendelijk, en ze helpen je niet echt.. geef mij maar Van Rijs, of de Hippoplaza... veel leukere spullen en veel klantvriendelijker!

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:18

Ben ook niet zo grote fan van divoza hoor, had pas op de website leuke winterjas gezien. Nog even getwijfeld of ik via internet zou bestellen maar omdat ik twijfelde toch helemaal naar zoetermeer gereden. Was daar op vrijdagmiddag en overdreven druk was het niet eens maar maar 2 man personeel. De ene liep van achter (roken) naar de koffieautomaat en terug en had het er maar druk mee. De ander stond met een rij van 5 mensen achter de kassa, en al met al heb ik ruim een half uur kunnen wachten eer deze 5 mensen geholpen waren en ik kon vragen waar de jassen van de website stonden. Ze stonden er wel maar in een andere kleur die ik dus niet wilde. Allebei de jassen waren anders als op de site en ging ik na een uur teleurgesteld naar huis. Bij de parkeerplaats had iemand nog zo geparkeerd dat ik niet meer mijn auto in kon, dus moest bij de bijrijderskant erin klimmen en zo achter stuur gaan zitten, nee had beter naar de Sta-rho (ten zuiden van rotterdam/Rhoon) kunnen gaan.
Waar ik uiteindelijk de volgende dag geslaagd ben, met 4 verkoopsters op een ruimte die de helft van Divoza is en een assortiment wat gevarieerder is dan bij divoza.

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:14

Ik vind het altijd erg leuk om naar Divoza te gaan, maar het is inderdaad wel zo dat ze er vaak veel te weinig personeel hebben lopen.. Ik moet ook altijd goed opzoek..

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:15

Divoza, kom ik alleen als ik snel iets nodig heb.
Voor de uitgebreide inkoop of specifiek iets, ga ik naar Boer & Peerd in diever.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:09

flicka schreef:
Ik ben wel een Divoza-fan. Kom er al jaren en winkelmeisjes/jongens zijn altijd heel behulpzaam. Wat ik zo fijn vind is dat je er ruime keuze hebt en ongestoord úren kan rondlopen en (gratis Lachen ) koffie- of fris drinken. Het is gewoon een uitje. Daarbij zijn er vaak mooie aanbiedingen.

Amen. Ik vind ze leeuk, maar niet mn favoo.
Dan heb ik liever Bosgraa oid.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:12

bij mij in Leek liepen overdreven veel personeel :| Gingen aan iedereen wel zo'n beetje vragen of ze ergens mee konden helpen of dat ze even rustig rondgingen kijken...ook zaten er een aantal mee te helpen met mensen die bijv. nieuwe wedstrijdkleding of laarzen wouden kopen..Gingen ze bij de laarzen bijv. echt de maat opmeten van je voeten,,helpen met de juiste keuze maken etc..
Goed..Wil het liefst zelf eigenlijk altijd zelf even rustig rondkijken inplaats van iemand van het personeel achter je aan zit te lopen om je te helpen etc..Maar toch handig als je echt niet weet welke je moet kiezen,,of er ligt de juiste maat niet bij...In leek gingen ze toen meteen de juiste kleur en maat voor je uit het magazijn halen !! Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:14

Ik heb laatst via de divoza site een rijbroek besteld.
Volgende dag was ie er al. Lachen
Ben nog nooit in de divoza winkel geweest, helaas.
Ik vind dat ze wel wat meer vestigingen mogen openen.
Bij mij in de buurt het liefst. Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:15

Ik ben denk ik al 3 jaar niet meer bij Divoza geweest. Ze hebben er niks in ponymaat ( al beweren ze hoog en laag dat 145 cm shetlandlengte is en dat móet passen, terwijl ik toch zeker weet dat mijn pony's daar in zwemmen maar oke) en de klantvriendelijkheid heb ik daar nog nooit gevonden.
En als ik er dan iets kocht voorheen, liet ik me altijd de verkeerde maat aansmeren, ondanks dat ik opperde dat ik het idee had dat het niet de goede maat was, wisten zij zeker en vast dat het wel ging passen... met als gevolg dat ik dus tóch weer terug kon voor een andere maat

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:51

Ik vind het opzich wel leuk winkellen en Divoza is groooottt Haha! Maar ze hebben wel altijd een beetje de zelfde dingen Nagelbijten / Gniffelen Maargoed dat zal wel aan mij liggen.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:52

Ja. ze hebben niet echt een afwisselend asortiment Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:01

Ze zijn klantvriendelijk tot je met een klacht komt.
Wat een ramp was het toen ik een gat in mijn jodphurs had (productiefout)
Eerst maar even naar de klantenservice gebeld, en ik moest maar even langskomen, en ik op naar Heteren.
Vervolgens kom ik daar moet ik ze opsturen naar Divoza, ja dag ik ben daar dan ga ik niet terug naar huis om ze vervolgens op te sturen.
Al met al kwam er iemand bij, welke zei dat dit niet onder de garantie viel en dat ik maar nieuwe moest kopen Verward

(En ja zeker weten dat dit een productiefout is geweest, een gat boven op de schoen/neus bij een naadje, nee dat krijg je niet zomaar door een stukje te rijden)