Shanna schreef:de voorpluk wil je dus in een haarnetje doen? weet niet of dat wel zo verstandig is.. heb het nog nooit gezien
Volgens mij is de strik met netje voor haar eigen haar en niet voor de pony
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shanna schreef:de voorpluk wil je dus in een haarnetje doen? weet niet of dat wel zo verstandig is.. heb het nog nooit gezien
Ilindra schreef:Shanna schreef:de voorpluk wil je dus in een haarnetje doen? weet niet of dat wel zo verstandig is.. heb het nog nooit gezien
Volgens mij is de strik met netje voor haar eigen haar en niet voor de pony

Lowara schreef:ik heb ondertussen nu zo'n rare strik voor in het haar gekocht en ga vanavond experimenteren hoe ik die voorlok zodanig in een knot kan proppen zonder dat ze een complete donut op haar hoofd heeft,omdat haar maantop tot over haar neus valt

* krijgt nu hele rare visioenen*
ik ga zo de stal in om eens met haar voorlok te experimenteren om puur een knot te maken, dus geen strikding erin 

Meygan schreef:Ik weet het niet
Sammie schreef:Gut, dit is al het zoveelste onzinnige berichtje dat ik van jou tegen kom. Waarom doe je dat?

evt in knot als lukt maar vlechten is ook al netter dan los

zag dat op bijna elke coupon --> je ziet vaak dat jury een standaard punt geeft bv 7
en alleen als echt slordig of zo punt eraf enzo.
grid schreef:Ze ziet er in ieder geval wit uit![]()
Maar ik dacht ook meteen voorpluk ook vlechtenevt in knot als lukt maar vlechten is ook al netter dan los
![]()
Ik had voor mijn eerste wedstrijd gewoon andere stalgenoten, die vaak op wedstrijd gaan, laten keuren en die waren het er allemaal over eens zoveel mogelijk vast/ gevlochten
Alleen staart invlechten doet hier bijna niemand, maar is op zich wel netjes als t tenminste blijft zitten![]()
en idd je eigen haar ook in netje/ knot of iets
Met mijn haar krijg ik ook geen knot maar frut er dan gewoon een netje om en wilde een keer zo'n nepknotding proberen![]()
Ik had op mijn 1ste officiele wedstrijd een 7 was gewoon standaardzag dat op bijna elke coupon --> je ziet vaak dat jury een standaard punt geeft bv 7
en alleen als echt slordig of zo punt eraf enzo.
Alvast succes dit weekend![]()
ps zie ik nu dat je jasje groen is? is dit verenigingstenue? anders mag dit niet op officiële dan is nl alleen zwart of blauw toegestaan

half wedstrijdrijdend Twente rijdt in deze kleur 
( zucht.. alleen een strikding erin maar goed..)
dus je paard was al oké alleen bij jezelf moest t nog wat netter