Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zonder leren zitvlak rijdt ik nu een stuk minder lekker. _Nicky schreef:Ik vond het heerlijk en ben nu totaal verkocht!

soms bij de eerste keer met een bepaald zitvlak rijden zit het raar omdat het vlak nog nieuw is maar later gaat het steeds beter zitten
(als ik dan ga lopen voel ik de hele tijd dat stuk zitten)
suusiejj schreef:ik zeg altijd eens een zitvlak altijd een zitvlakhet is wel wennen inderdaad en je hebt zitvlakken in verschillende soorten stof, van nepstof tot nep leer en echt leer bla bla bla
ik heb gehele zitvlakken en 1 rijbroek met alleen knie zitvlakken in een andere kleur dan de rijbroek zelf.. het bevalt me primasoms bij de eerste keer met een bepaald zitvlak rijden zit het raar omdat het vlak nog nieuw is maar later gaat het steeds beter zitten
athans bij mij dus

mickey1989 schreef:suusiejj schreef:ik zeg altijd eens een zitvlak altijd een zitvlakhet is wel wennen inderdaad en je hebt zitvlakken in verschillende soorten stof, van nepstof tot nep leer en echt leer bla bla bla
ik heb gehele zitvlakken en 1 rijbroek met alleen knie zitvlakken in een andere kleur dan de rijbroek zelf.. het bevalt me primasoms bij de eerste keer met een bepaald zitvlak rijden zit het raar omdat het vlak nog nieuw is maar later gaat het steeds beter zitten
athans bij mij dus
idd, als je er eenmaal aan begint wil je niet anders! Je zit net wat steviger in je zadel, schuift minder. En bovendien vind ik het ook veel mooier
. maar er mee rijden was geen enkel probleem, voelde goed aan

Siria schreef:ik merkte het verschil niet zo eigenlijk, ik rijd nu ook gewoon weer zonder
best duur tegenwoordig 
Bluebontje schreef:ik heb het gevoel dat die broek mij "achterna" komt bij het rijden.