Vraag voor jury; deze pony-combinatie tussen de paarden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nistria

Re: Vraag voor jury; deze pony-combinatie tussen de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:10

met een pony val je gewoon op tussen de paarden, dit kan in je voordeel werken maar ook in je nadeel.
IEDEREEN ziet; hey een pony...
een normale vos of bruine valt niet eens meer op.
als jij die pony niet goed aant lopen hebt denken ze gelijk; die loopt slecht terwijl als een vos of bruine slecht loopt valt het niet eens zo op.
Ik denk dat als je een exact dezelfde proef af legt als een correct gebouwd paard met correcte gangen, je het niet van hem wint.

njarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:35

Ik zou als ik jouw was gewoon lekker gaan starten hoor met je pony.
Ik rijd zelf met een fjord tussen de paarden vanaf de Bdresuur al en ik ben nu Z1 met hem.
Dus het kan zeker hoor.
VEel succes en plezier

Roxy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:43

Ik start nu bijna 1 jaar tussen de paarden met een D-pony van 1.42 en ben binnen 7 maanden B + 11 en ben ook een paar keer eerste geworden. Gewoon proberen en lol hebben met je pony. Heb niet het idee dat ik benadeeld wordt.

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:37

Als ik jou was zou ik lekker gaan starten. Je hebt een hele leuke pony. En wat maakt het jou uit wat anderen van het plaatje vinden? Daar zou ik me dus helemaal niet druk om maken. Als jij goed rijdt en je pony voor elkaar hebt kan er geen jury om je heen. Ik ben zelf lang, start mijn fjord tussen de paarden, nu in de M1. Ook in deze klasse vallen we regelmatig in de prijzen tussen de paarden Haha!
Heel veel succes samen!