Vind het een super cap, zit lekker en ook niet heel erg duur.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

marloezzke schreef:waar zijn ze tekoop?

)

heb nu een hele goedkope van 15 euro.. maar hij zit goed.. intotaal ben ik er 3 keer me gevallen en heb er niks aan over gehouden.. + dat ik'm ook heel vaak prongeluk op de stenen laat vallen.. maar ik val zelf bijna nooit van me paardje af,, ze is een tinker en ze boktte redelijk vaak.. en oom heel erg hoog.. maar 'k val er gelukkig niet af ..
GypsyXroOsje schreef:ik had eerder ook een Casco.. maar na 1 weekje was ie al gejat op de manege..heb nu een hele goedkope van 15 euro.. maar hij zit goed.. intotaal ben ik er 3 keer me gevallen en heb er niks aan over gehouden.. + dat ik'm ook heel vaak prongeluk op de stenen laat vallen.. maar ik val zelf bijna nooit van me paardje af,, ze is een tinker en ze boktte redelijk vaak.. en oom heel erg hoog.. maar 'k val er gelukkig niet af ..

Denniz schreef:Wie weet waar die decathlon caps te koop zijn
Wendel schreef:ik heb een kalvakade. Zitten er goed, niet verstelbaar. Voordeel bij mij is dat de oorgedeelten beter zitten dan de HH. Bij de HH waren ze voor mij net te krap, dan moest ik elke keer als ik hem op zet mijn oorbellen uit doen. Nou hier had ik geen zin in dus maar een beetje een duurdere cap gekocht
Vivande schreef:GPA
Ben begonnen aan mn tweede (blauw suède, voorheen een grijze gehad).