Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ooit...
ga nu voor t eerst L2 met mn paardje starten ^^Fitzroy schreef:Cynthiaapje, je probleem zit toch echt bij je zelf en niet bij de jury. Het is wel erg makkelijk om het weer bij de jury neer te leggen omdat jij met een tuigpaard start.
Gewoon verder trainen en dan komt het ook met een tuigpaard goed.
Het mag natuurlijk eigelijk geen invloed hebben maar dat heeft het wel. meisje23 schreef:ik had afgelopen weekend ook concours en had 153 punten,,,oeps!!
maargoed was met een 3 jarige en die was voor de 2e keer mee, en zwaaaaar onder de indruk van alles wat er om haar heen gebeurde, stoof langs het jury hokje dus je kan je voorstellen, geen ontspannen proef maar wel weer een ervaring rijker!!
zaten ook wel goede stukken tussen hoor, het aangalopperen ging goed, overgangen mooi nageeflijk, maar steeds veel te veel spanning en weg willen rennen.
wat vinden jullie van zo'n situatie dan??

Bovendien was het inrijden vooral praten met 'fans' dus echt serieus.. Nou nee!
whaha NonnyNancy schreef:
Pas geleden had diegene 150 en 157 punten en moest eigelijk gediskwalificeerd worden omdat diegene 3x de baan uit reed.Bovendien was het inrijden vooral praten met 'fans' dus echt serieus.. Nou nee!
whaha

nina62 schreef:NonnyNancy schreef:
Pas geleden had diegene 150 en 157 punten en moest eigelijk gediskwalificeerd worden omdat diegene 3x de baan uit reed.Bovendien was het inrijden vooral praten met 'fans' dus echt serieus.. Nou nee!
whaha
Dan word je uitgesloten en niet gediskwalificeerd. Voor diskwalificatie moet je het wel erg bontmaken, bv je paard mishandelen of een ringmeester
dan baal je ook en vind je jezelf een beetje stom vermoed ik zo
Cynthiaaapje schreef:Bedankt "bijna" iedereen... Mijn lage punten komen vooral door mezelf en het zijn dan ook de bij het begin al aangeleerde dingen die ik fout doe en daar ben ik thuis en overal ook heel erg mee bezig om daar op te letten. Dat gaat telkens beter en ik heb het probleem dat de meeste jury liever geen kwpn tuigpaard zien. wat die van mij dus grootendeels is. Maar ik ben best trots op hem en vorige wedstrijd hadden we 157 punten dus al 10 meer. Misschien de volgende keer weer 10 meer :p en ik doe mn best en krijg al 2 x in de week les, maar dat is telkens weer mijn zit waar we mee bezig zijn.
dus dit was even mijn toelichting.
... het is wel zo dat de ene jury het ene type paard nou eenmaal wat meer aanstaat dan het andere
... en het kan altijd een keer wat minder gaan niemand haald ook 300 punten
igg suc6 met wedstrijden