HH Leren laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Re: HH Leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:59

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:49

germie schreef:
Nouvel schreef:
Zijn deze er ook in verschillende hoogtematen?

Ik heb nl die van Mountain Horse en die zijn eigenlijk voor het mooie te kort voor mijn lange benen... Clown

De maten staan er bij bovenin het topic. Voor mij zijn ze veel en veel te kort. Bij maat 42 is de hoogte 48 cm. En ik heb 55 nodig. Dus voor mij zijn ze niet geschikt.

ow, overheen gekeken... Clown

inderdaad, ook voor mij veel te kort, en te wijd...
net als de Mountain Horse laarzen...
jammer...

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 09:33

Bij het zadeltje kun je ze voor 50 euro extra op maat laten maken dan komen ze op 230 euro, anders 180

Zandoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 23:06

Ik ga even meten Tong uitsteken

edit: volgens mij zijn ze precies goed! Pling

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:05

ik vind ze ook heel mooi, jammer dat ze niet wat langer zijn en in het bruin Haha!

Manon79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:23

Ik verkoop deze laarzen op mijn site allesvooruwpaard.nl!!
Kosten hiervoor zijn 169,95 + gartis laarzen tas. Bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten en tijdelijk gratis halster set cadeau!

Zatilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:25

Als ik uit me lipica's ben gegroeit koop Ik die ook hoor! VIND ZE echt superstoer ik ken twee meisjes met die laarzen. en DIE zijn er super tevreden over. dUs ik krijg ze in januari waarschijnlijk ook:D:D:D:D

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:38

Wieuw.. ik vind ze echt mooi! *LOL*

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 14:45

Bij mij hebben beide zolen los gelaten Boos! Verdrietig
Met uitdoen vliegen ze er natuurlijk meteen uit, maar dat vind ik het probleem nog niet eens. Maar als ik de laarzen aan doe, kroppen de zolen op. Krijg het op geen manier voor elkaar dat ze gewoon plat blijven liggen. Heel irritant.
Ik heb ook al nieuwe zooltjes van de schoenmaken geprobeerd maar dat past niet goed en ook die liggen er dan natuurlijk ook los in. Nu maar even zonder zooltjes, maar dat is een stuk kouder en de laarzen zitten nu helemaal ruim voor mij. Ga het binnenkort maar vast lijmen met secondelijm oid, hoop dat dat wel helpt. Anders weet ik het echt niet meer.

Daarnaast is bij de neus een 'spleet' onstaan aan de zijkant waardoor de laarzen niet meer waterdicht zijn. Bij elke plas last van natte voeten. Fijn nu zo net met de herfst Ziek

Hebben hier meer mensen last van? Ik was zo tevereden erover maar opeens gaat er vanalles mis Huilen

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:18

Kyralovertje schreef:
Bij mij hebben beide zolen los gelaten Boos! Verdrietig
Met uitdoen vliegen ze er natuurlijk meteen uit, maar dat vind ik het probleem nog niet eens. Maar als ik de laarzen aan doe, kroppen de zolen op. Krijg het op geen manier voor elkaar dat ze gewoon plat blijven liggen. Heel irritant.
Ik heb ook al nieuwe zooltjes van de schoenmaken geprobeerd maar dat past niet goed en ook die liggen er dan natuurlijk ook los in. Nu maar even zonder zooltjes, maar dat is een stuk kouder en de laarzen zitten nu helemaal ruim voor mij. Ga het binnenkort maar vast lijmen met secondelijm oid, hoop dat dat wel helpt. Anders weet ik het echt niet meer.

Daarnaast is bij de neus een 'spleet' onstaan aan de zijkant waardoor de laarzen niet meer waterdicht zijn. Bij elke plas last van natte voeten. Fijn nu zo net met de herfst Ziek

Hebben hier meer mensen last van? Ik was zo tevereden erover maar opeens gaat er vanalles mis Huilen

Mijn zooltjes zitten ook los in mijn laarzen. Eigenlijk vanaf het begin al en zie het niet echt als een probleem... gewoon even goed terug duwen voordat je je laarzen aantrekt. Mijn laarzen zijn gelukkig nog steeds waterdicht! En die hebben al heel wat kilometers lopen en bagger doorstaan. Even een doekje eroverheen en ze zien er weer netjes uit. Ik ben echt superblij met die laarzen!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:35

nikkigioa schreef:

Mijn zooltjes zitten ook los in mijn laarzen. Eigenlijk vanaf het begin al en zie het niet echt als een probleem... gewoon even goed terug duwen voordat je je laarzen aantrekt. Mijn laarzen zijn gelukkig nog steeds waterdicht! En die hebben al heel wat kilometers lopen en bagger doorstaan. Even een doekje eroverheen en ze zien er weer netjes uit. Ik ben echt superblij met die laarzen!

Als ik ze aan doe, doe ik ze natuurlijk wel goed maar zodra mijn voet naar voren schuift krijg ik twee propjes bij mijn tenen, echt zo irri! Clown

miles15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:45

Bij Scheltinga Ruitersport in Hoorn zijn te koop voor 179,95 zei mijn vriendin, ik weet overigens niet hoe ze lopen want ik heb zelf Derby! Succes Dromen Dromen Dromen Dromen

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:03

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:11

www.piafferuitersport.nl
hier zijn ze ook!!!

Zelf vind ik Petries mooier, vind het leer er wat vreemd uitzien op de foto, maar misschien in het echt niet..

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:14

daar zijn ze trouwens €169,-!!!! de goedkoopste zeker?

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 12:48

ik heb ze van de week gehaald bij Bos Ruitersport in scherpenzeel.

Seranolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:26

ik vind ze niet mooi! meeeeeer van die bos laarzen ofzo

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:52

Ik heb ze net nog voor 150 euro gezien op internet ergens
In de winkel voor 199 euro
Heb ze gezien en gepast, zijn heerlijk soepel!

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:41

Manon79 schreef:
Ik verkoop deze laarzen op mijn site allesvooruwpaard.nl!!
Kosten hiervoor zijn 169,95 + gartis laarzen tas. Bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten en tijdelijk gratis halster set cadeau!

Tot wanneer geldt dit? Ik kan het niet vinden op je site Bloos

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:21

Ik heb ze net besteld op www.vitalhorse.nl, zijn 149 euro, geen verzendkosten Lachen

als iemand nog petrie zoekt: heb ik gloednieuwe liggen maatje 38

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:27

Ik heb ook die van HH, met een rits. Ik ben er wel tevreden over, het inlopen deed lang niet zo'n zeer als bij de petries.
Rits is bij het inzakken iets kapot gegaan..

Die van mij waren 150 euro, en ik heb ze nu al een half jaar.

Vind het wel fijne laarzen. Van die zolen heb ik nog niet gemerkt, ze zitten er wel los in, maar makkelijk recht te leggen bij mij.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:17

Ik heb al een paar jaar de oude versie van die rijlaars (die van €150,-) en ik ben er nog steeds tevreden over Knipoog
Van de zomer heb ik nieuwe leren rijlaarzen gekocht, zonder rits, want de rits ging de heletijd naar beneden dus ik rij nu eigenlijk niet meer zo heel vaak met die laarzen Knipoog

Bij mij zit de zool ook los, maar gewoon terug leggen en dan heb je er geen last meer van Knipoog

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:54

Ik heb ook leren laarzen van HH, maar dan het model Grace, heeft iets grovere voet/zool verder bijna indentiek als bovenstaand model, beetje a la gladlederen mountain horse laarzen. Heb ook mt 55 cm lengte van Petri's (gebruik ik voor wedstrijden, erg zuinig op), maar heb deze van HH voor dagelijks gebruik, valt best mee hoe hoog ze komen, door die dressuurboog valt het niet zo op hoor dat ze iets aan de korte kant zijn, heb nou eemaal extreem lange stelten. Leer is prima, ze houden zich goed onder wat ik er allemaal mee doe. Loopt ook prima, makkelijk aan/uit door rits. En aangezien ze vaak de hele week behoorlijk modderig zijn, ff schoonmaken en oppoetsen en ze zien er weer als nieuw uit. Fijne laarzen dus.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:06

Die vind ik wel mooi! Ja

Zijn deze toevallig bij de Divoza te koop?! Lachen

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 23:35