Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
germie schreef:Nouvel schreef:Zijn deze er ook in verschillende hoogtematen?
Ik heb nl die van Mountain Horse en die zijn eigenlijk voor het mooie te kort voor mijn lange benen...
De maten staan er bij bovenin het topic. Voor mij zijn ze veel en veel te kort. Bij maat 42 is de hoogte 48 cm. En ik heb 55 nodig. Dus voor mij zijn ze niet geschikt.

Kyralovertje schreef:Bij mij hebben beide zolen los gelaten![]()
Met uitdoen vliegen ze er natuurlijk meteen uit, maar dat vind ik het probleem nog niet eens. Maar als ik de laarzen aan doe, kroppen de zolen op. Krijg het op geen manier voor elkaar dat ze gewoon plat blijven liggen. Heel irritant.
Ik heb ook al nieuwe zooltjes van de schoenmaken geprobeerd maar dat past niet goed en ook die liggen er dan natuurlijk ook los in. Nu maar even zonder zooltjes, maar dat is een stuk kouder en de laarzen zitten nu helemaal ruim voor mij. Ga het binnenkort maar vast lijmen met secondelijm oid, hoop dat dat wel helpt. Anders weet ik het echt niet meer.
Daarnaast is bij de neus een 'spleet' onstaan aan de zijkant waardoor de laarzen niet meer waterdicht zijn. Bij elke plas last van natte voeten. Fijn nu zo net met de herfst![]()
Hebben hier meer mensen last van? Ik was zo tevereden erover maar opeens gaat er vanalles mis
nikkigioa schreef:
Mijn zooltjes zitten ook los in mijn laarzen. Eigenlijk vanaf het begin al en zie het niet echt als een probleem... gewoon even goed terug duwen voordat je je laarzen aantrekt. Mijn laarzen zijn gelukkig nog steeds waterdicht! En die hebben al heel wat kilometers lopen en bagger doorstaan. Even een doekje eroverheen en ze zien er weer netjes uit. Ik ben echt superblij met die laarzen!
Manon79 schreef:Ik verkoop deze laarzen op mijn site allesvooruwpaard.nl!!
Kosten hiervoor zijn 169,95 + gartis laarzen tas. Bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten en tijdelijk gratis halster set cadeau!