Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

gollempje schreef:goedkoop en super: inderdaad de rainlegs
frenie schreef:Ik heb zelf een regenbroek van pikeur was rond de €50.00 ik vind hem zelf geweldig heb vanochtend in de stromende regen gereden. Ik heb bijna nooit last van een natte kont omdat ik dan een wat langere jas aantrek.
Het is een broek met lange pijpen en een rits aan de buitenkant en het heeft een elastiek aan de onderkant voor onder je schoen/laars dus kan nooit omhoog kruipen.
Je kan het zien als een hele chap maar dan van een ander materiaal wat het is weet ik ook zo niet. Bij een ruiterschop hebben ze hem wel. Het is misschien wel een uitgave maar je doet er jaren mee. Succes ermee.
) dan loopt het water zo op het zadel richting kont... en dan heb ik ook nog eens een suede zitting, dan blijf je soppen.

!!!!!!! maar met een lange waxjas is alles opgelost! Niks omhoog kruipen, geen natte kont en gewoon warm en lekker droog van binnen + winddicht!
!
) En ik ben nog nooit nat geworden! Ook ideaal voor de vorst.
Rebeccatjuh schreef:Meestal laat ik me gewoon nat regenen, en heb ik droge kleren bij me.
Bovendien; In het bos is het meestal toch wel droger dan op de openbare weg..