Hoe vind je een leuke bijrijder?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:50

heej

25,- is echt een goed bedrag!!! :D

ik bedoel maar:

- mensen die het niet serieus doen zullen dan minder snel reageren, denk ik...
- en het is beter dan bijv. 100,- per maand (dat zie je soms ook wel ;(

doeii

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:55

Goed topic, ik heb ook moeite met het vinden van bijrijders (meerdere paarden)
Ik vraag er zelf geen geld voor alleen goede verzorging, dus niet alleen rijden maar ook eens longeren, goed poetsen, stal netjes houden, lijkt wel alsof ze er niet meer zijn (sorry natuurlijk voor degene die het wel goed doen)
Ik ben ook ooit begonnen met het verzorgen van een pony en was er niet bij weg te slaan, stal uitmesten, poesten zo gek niet bedenken was er echt het liefst 24/7.
Zijn dat soort mensen er nog of draait alles om rijden.
Persoonlijk wil ik geen bijrijdster die alleen komt rijden en weer vertrekt dat verdienen mijn lieve trouwe dieren niet.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:13

Ik ben het soort bijrijder dat door weer en wind komt, de stal uitmest, de poetsspullen netjes achterlaat, de pony goed behandelt, het tuig netjes opruimt... Maar ik word meestal afgewimpeld omdat ik geen 18 ben.

Betalen voor een bijrijdpaard vind ik echt afhankelijk van wat je mag. Als je 1 keer per week mag komen en alleen maar een half uurtje mag stappen en draven met een pony die gek in zijn hoofd is, allerlei domme regeltjes en het risico dat de eigenares ineens belt dat ze zelf komt terwijl jij er al bent, dan vind ik dat je als bijrijder geld toe moet krijgen dat je naar de pijpen van zo'n idioot baasje danst!

Maar dit lijkt me hier niet aan de orde, dus ik denk dat TS gewoon erg goed internet in de gaten moet houden of een beetje rondvragen op een manege/pensionstal in de buurt, als dat kan.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:17

Ik denk dat dit topic nbeetje te oud is!

Edit: Ik heb al getemd

DreamUp

Re: Hoe vind je een leuke bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:24

ik ging naar een manege in de buurt glijk iiemand gevonden en komt zondag voor het eerst op me shetje rijden ben wel benieuwd :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:41

noekiejj schreef:
Ik denk dat dit topic nbeetje te oud is!

Edit: Ik heb al getemd

En daarom hier een slotje :)
Daarnaast is er op Verzorgerspraat een soortgelijk topic: [VP] Tips om een goede bijrijdster te vinden
Jullie kunnen daar verder discussieren en je vragen stellen :)